Як видно з рекламного ролика про автомат, з кожним новим перехожим завдання ускладнювалося.

Спочатку для отримання крекерів треба було всього лише натиснути на кнопку сто разів, потім число необхідних натискань збільшувалося до 500, а потім відразу до 5000. Пізніше автомат став пропонувати перехожим для отримання крекерів схилити перед ним коліна, підняти руки вгору і почати молитися, а потім — танцювати.

Оскільки автомат знаходився у людному торговому центрі, за діями любителів крекерів дивилося багато перехожих.

Слоган кампанії звучав так: “Як далеко ти зайдеш заради Fantastic Delites?”.

Використання незвичайних вендінгових автоматів у рекламних цілях стає все більш популярним. Як повідомляє портал Mashable, в Іспанії встановили 18 вендінгових автоматів напою Limon&Nada, які будуть змінювати ціну за напій залежно від температури повітря. Чим спекотніше буде повітря, тим нижче опуститься ціна. Більшу частину автоматів розмістили в аквапарках і парках атракціонів. Вони простоять на вулицях Іспанії до кінця літа.

Також в рамках різних рекламних кампаній було встановлено, наприклад, автомати Coca-Cola у Сінгапурі, який роздавав колу за обійми, і автомат пива Salta в Аргентині, який роздавав пиво за удар регбіста.

У Південній Африці розміщені автомат Coca-Cola, оплачувати подарункові напої в якому можуть люди по всьому світу, і автомат холодного чаю, який роздає продукцію за запис в Twitter.

Джерело: Лента

ІА "Вголос": НОВИНИ