Про це повідомляє AUTO-Consulting.

«Навіть з урахуванням сезонної активізації покупців у перший місяць весни, збут іномарок зріс на 40-70%. Такий ажіотажний попит дозволив авторинку не лише вийти на показники минулого року, але і на 0,11% їх перевищити», - зазначається в повідомленні.

За даними AUTO-Consulting, у березні 2013 року лідером на авторинку був Hyundai, який на 62% наростив продажі. А ось друге місце дісталося Geely, чиї покупці найбільше злякалися майбутнього введення спецмит і забезпечили зростання продажів на 142%. Не дуже відставали від них і покупці Kia, у якої третє місце на ринку. Сплеск продажів зафіксували і дилери Nissan, але найцікавіше, що практично на такі ж показники виросла і реалізація ЗАЗа (+60%). Рекорди фіксували і в дилерській мережі Toyota (+72%). А ось Volkswagen навіть із ростом продажів на 35% втратив друге місце.

При цьому показники російського АвтоВАЗа у березні знизилися на 8-у позицію, завмерши «буквально на відстані кроку від того, щоб залишити ТОП-10», зазначають аналітики.

У сегменті бюджетних іномарок конкуренція стала гострішою. Проте в цьому сегменті доки спостерігається спад продажів, при цьому збут автомобілів середнього цінового сегменту зберігся на торішньому рівні.

«У преміальному сегменті знову змінився лідер - у березні ним став Mercedes-Benz, якому вдалося випередити Audi. Дорогі авто - найбільш зростаючий сегмент українського ринку - у березні сумарно їх купили на 6,5% більше, ніж рік тому», - констатують експерти AUTO-Consulting.

Нагадаємо, що за підсумками 2012 року продажу нових автомобілів в Україні уперше за останні три роки скоротилися. Цей показник знизився на 1,38% - до 217,5 тис.

Джерело: Укрінформ

ІА "Вголос": НОВИНИ