Про це повідомляє «Puls Biznesu» з посиланням на CNВС.

Так звана велика четвірка супермаркетів – «Tesco», «Morrisons», «Sainsbury`s» і «Asda» - в останні дні сильно знизили ціни, з метою зберегти свою частку ринку в умовах сильної конкуренції.

Тепер, за даними дослідження, проведеного галузевим журналом «Grocer» – літр свіжого молока власних марок супермаркетів тепер коштує менше за літр деяких марок бутильованої води.

За інформацією сайту «Brandview.com», ціна літра молока в супермаркетах впала до 43 пенсів (близько 10 грн), а вода коштує 44 пенси.

Ціни на молоко почали знижуватися в минулому році, коли супермаркети вирішили активізувати зусилля, щоб залучити клієнтів, пропонуючи нижчі ціни - особливо в умовах зростаючої конкуренції з боку німецьких дискаунтерів «Aldi» і «Lidl».

ІА "Вголос": НОВИНИ