Яку кількість примірників було створено, не уточнюється. Відомо, що на створення одного такого вбрання пішло близько 200 годин і мільйони волосків.

Предмет верхнього одягу був виготовлений в рамках рекламної кампанії нового молочно-шоколадного напою для чоловіків. За інформацією самих дизайнерів, пальто повинно закликати чоловіків Британії бути більш мужніми.

Вони вважають, що сучасна чоловіча мода стає все менш маскулінною, і чоловіки страждають через ці тенденції та відмовляються від своєї природної краси заради модних віянь.

Особливе обурення дизайнерів викликала наявність схильності до гоління грудей. На їх думку, чоловіки повинні відмовитися від такої звички і пишатися своїм зовнішнім виглядом без всяких зайвих правок. При цьому, як підкреслює Metro, у рекламній фотосесії для випуску пальто, взяв участь чоловік без волосся на грудях.

Джерело: Кореспондент 

 

ІА "Вголос": НОВИНИ