Новий проект терміналу сьогодні перебуває на державній експертизі і очікується, що 30 травня він вже буде готовий після державної експертизи і зі всіма поправками готовий проект буде на початку червня. Тоді ж буде оголошено інвестиційний конкурс та інвестиційні умови.   

Сьогодні інвестори з різних країн Європи, Азії та Близького Сходу ознайомились із проектом реконструкції терміналу.

У презентації проекту нового терміналу взяли участь міністр транспорту і зв’язку України Йосип Вінський, голова Львівської ОДА Микола Кміть, міський голова Львова Андрій Садовий, представники аеропорту «Львів» та компанії, яка розробляла проект нового терміналу Тебодін-Україна.

Загалом будівництво нового терміналу та інфраструктури біля нього коштуватиме 1,1 млрд. грн. (105 млн. євро).

Директор Львівського аеропорту  Олександр Загрева повідомив, що інвестор повинен розпочати будівництво нового терміналу аеровокзалу 29 вересня 2009 року. Закінчення будівництва планується – 1 серпня 2011 року.

Загальна площа терміналу та інфраструктури коло нього складатиме 39 тис. м кв., пропускна здатність становитиме 1000 пасажирів в годину (з можливістю збільшення потужності до 1500 пасажирів на годину). Привокзальна площа біля аеровокзалу буде оснащена паркувальними місцями на 400 автомобілів (чотириповерховий гараж-паркінг) та відкритий паркінг на 900 автомобілів.

Крім того, планується реконструкція існуючого терміналу, яка згідно з планом повинна розпочатися 26 квітня 2010 року і закінчиться 30 серпня 2011 року.

Під час презентації міністр транспорту відзначив, що зі всіх робіт у Львівському аеропорту держава віддає бізнесу лише будівництво терміналу. Він нагадав, що фінансування будівництва злітно-посадкової смуги забезпечить держава. Державне підприємство «Аерорух» взяло на себе супровід і проблеми щодо розвитку самої інфраструктури, а також організації польотів. Львівська залізниця займеться проведенням колії, а також пов’язання залізничного вокзалу з аеропортом.

Йосип Вінський також зазначив, що з інвестором буде підписана угода з гарантіями окупності проекту.

Представник компанії Тебодін-Україна Олег Петровський відзначив, що крім паркінгів і автостоянок для автомобілів реконструкція аеропорту передбачає спорудження спеціальних резервуарів для питної води через проблему Львова з водопостачанням.

Проектом також передбачено будівництво нової диспетчерської вишки для організації сучасного управління польотами. Її вартість складатиме 25-30 млн. грн.

Розробка проекту будівництва нового терміналу коштувала близько 7 млн. грн. За словами представника компанії Тебодін-Україна, держава виконує всі зобов’язання стосовно проектної частини нового терміналу. 

Нагадаємо, у березні цього року Тебодін-Україна представила містобудівній раді Львова ескізний проект будівництва терміналу аеропорту «Львів».

Проект передбачає будівництво терміналу класу «С» загальною площею 30 тис. кв. м. з 6 аеромостами. Окрім того, передбачено 8 додаткових стоянок для 8 літаків.

Нагадаємо, уряд планує виділити 684 млн. грн. на реконструкцію аеропорту. У 2009 році на реконструкцію злітно-посадкової смуги держава виділить 186 млн. грн., у 2010 – 286 млн. грн. та ще 200 млн. грн. у 2011 році.

У 2008 році Кабінет Міністрів виділив 68,4 млн. грн. на модернізацію міжнародного аеропорту «Львів». За ці кошти провели модернізацію світло системи, частково провели модернізацію злітної смуги, а також закупили обладнання для охорони, авіаційної безпеки.

22 лютого 2008 року Кабінет Міністрів України погодив концепцію Державної цільової програми розвитку аеропортів України до 2020 року. Реалізація концепції Державної цільової програми розвитку аеропортів дозволить довести стан аеропортів України до рівня міжнародних стандартів.

Нагадаємо, на початку листопада Міжнародний аеропорт «Львів» оголосив повторний тендер на проектанта будівництва нового терміналу. Перемогла в тендері на проектанта терміналу голландська «Тебодін».

17 вересня Державне підприємство «Міжнародний аеропорт «Львів» оголосило про початок тендеру на виготовлення проектної документації по будівництву аеровокзалу. Але цей тендер скасували за дорученням Міністра транспорту та зв’язку, як такий, що проведено без дотримання відповідної процедури та всупереч чинному законодавству.

ІА "Вголос": НОВИНИ