Про це йдеться у повідомленні Андрія Андрєєва. За його словами, завдяки ініціатору за місяць після початку війни вдалося назбирати більше 1 млн доларів, а зараз ця сума перевалила за 2 млн.

«Свята Джавеліна вже стала символом нескореності українського народу, тому з’явилась ідея закарбувати цей символ у столиці України. Окрім десятків тисяч шанувальників по світу, мерч від Saint Javelin вподобали також президент Володимир Зеленський та міністр оборони Олексій Резніков, яким щира подяка за всебічну підтримку!» — пише представник бренду Saint Javelin.

 

Коротка історія бренду: Канадець з українським корінням Крістіан Борис створив мем «Святої Джавеліни» ще за кілька тижнів до війни і почав продавати наліпки з цим образом в Канаді та США, щоб відправляти всі виручені гроші на благодійну допомогу Україні. Бренд вже пожертував кошти організаціям Help Us Help, 2402 та нещодавно запартнерився з Ukrainian World Congress, щоб закупляти захисне обладнання для військових. 

 

Як писав раніше Вголос, на Прикарпатті новонароджену дівчинку назвали на честь української зброї

ІА "Вголос": НОВИНИ