Про це повідомила Львівська міська рада.

В управлінні безпеки та вуличної інфраструктури ЛМР зазначають, що зараз ця ділянка є некомфортною як для  водіїв, так і для пішоходів та велосипедистів. Відтак, фахівці напрацювали кілька варіантів реорганізації руху на цій локації.

 «З позитивного - на цій ділянці є одна з найдавніших у місті смуг для громадського транспорту, яка від Львівводоканалу йде по вул. Зеленій і вул. Франка аж до вул. Шухевича, дозволяючи пасажирам тролейбусів № 24 і № 31 та автобусів № 37, № 43 і № 46 добиратися до центру міста за передбачуваний час.

Натомість у напрямі Сихова на вказаній ділянці для руху приватного і громадського транспорту є лише одна спільна смуга. Також з цієї ж смуги відбуваються ліві повороти на вул. Вагилевича. Тож від постійних заторів страждають як водії авто, так і пасажири громадського транспорту, що їдуть у напрямі Сихова», - розповів заступник  Павло Сирватка. 

Щоб вирішити ці проблеми, розробили три нові можливі варіанти організації руху в напрямі Сихова:

1.    Збереження однієї загальної смуги для руху в напрямі з центру зі створенням максимально можливої кількості паркомісць.

Додатковою перевагою тут є можливість організувати велосмугу вздовж паркування, оскільки для паркування автівок необхідна менша ширина, ніж для смуги руху. А недоліком є те, що повільний рух громадського та приватного транспорту в пікові години залишиться.

2.    Організація смуги для громадського транспорту на всій вказаній ділянці в напрямі з центру замість паркування.

Це прискорить проїзд і громадського, і приватного транспорту, оскільки рух відбуватиметься двома смугами а не однією, як зараз. Також по смузі для громадського транспорту буде можливий рух велосипедистів. Недоліком цього варіанту є необхідність повної ліквідації паркування на всій ділянці вулиці. Також у випадку будь-якої зупинки транспорту - для висадки пасажирів чи розвантаження вантажів - блокуватиметься одна зі смуг руху і потік машин зупинятиметься.

3.    Організація смуги для громадського транспорту лише на ділянці від вул. Ш. Руставелі до вул. І. Вагилевича в напрямі з центру.

Для зручнішої пересадки між трамваями та автобусами, доцільно перенести зупинку “Шота Руставелі” ближче до центру. Таким чином відстань до наступної зупинки “Вагилевича” збільшиться з теперішніх 250 до 350 м, натомість від попередньої зупинки “Князя Романа” буде 450 м, замість 550 м, як є зараз.  Тож всі ці зупинки будуть більш рівномірно розташовані та стануть зручнішими для пасажирів. Із перенесенням зупинки також з’явиться можливість організувати кілька паркомісць у розширенні на ділянці між перехрестями з вулицями С. Палія та М. Конопницької.

Рішення щодо можливої реорганізації руху ухвалюватиметься з урахуванням думки мешканців. Для цього управління безпеки та вуличної інфраструктури ЛМР  запустило опитування. Для участі необхідно заповнити гугл-форму, обравши один із запропонованих варіантів або внісши власні пропозиції. Форма буде відкрита до 10 квітня.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ