Про це в ході Міжнародного транспортного тижня в Одесі розповів голова Укравтодору Олександр Малін, повідомила прес-служба Мінінфраструктури.

За його словами, кошти на будівництво та ремонт доріг в Україні можуть бути залученні або через зовнішні запозичення, або через стягнення плати за проїзд у будь-якій формі. Тому сьогодні Укравтодор неабияк цінує допомогу міжнародних банків, які в складний для України час продовжують кредитувати дорожні проекти, що реалізуються, та зацікавлені у нових.

«Ми маємо домовленості з ЄБРР і ЄІБ про закінчення будівництва і ремонт дороги Київ-Одеса, але не до Жашкова як це планувалося, а до Кривого Озера з перспективою дійти до Одеси. Тривають роботи, які фінансує Світовий банк по Київ-Харків-Довжанський, і є підтверджені домовленості щодо будівництва її відгалуження у пункті Решетилівка у напрямку Дніпропетровська. Ми задекларувалиСвітовому банку, що від Дніпропетровська плануємо маршрут Дніпропетровськ-Кривий Ріг-Миколаїв, що буде мати своїм логічним продовженням реконструкцію з розширенням траси Одеса-Миколаїв-Вознесенськ. Усі ці плани обумовлені тимчасовою окупацією кримського півострова, і як наслідок - втратою можливості використання портів Криму. Це спричинило збільшення навантаження на порти Херсону, Миколаєва та Одеси», - розповів Олександр Малін.

Також на кошти Світового Банку наближаються до звершення роботи на дорозі Київ-Чернігів.

Крім того, заплановано переговори з державним експортним банком Угорщини щодо отримання кредиту на 60-70 млн. євро на будівництво дороги Берегове – Мукачеве, з’єднавши прикордонний пункт на українсько-угорському кордоні із дорогою Київ-Чоп. Також в рамках цього кредиту планується відгалуження цієї дороги для сполучення із пунктом пропуску на румунському кордоні.

Водночас Олександр Малін наголосив, що коштів на оновленні максимальної кількості доріг та ще під значні навантаження у держави немає. А відтак закликав автоперевізників при доставці вантажів не зловживати обмеженнями, не перевантажувати свої транспортні засоби особливо у літній сезон, що негативно впливає на стан доріг.

Окремо очільник Укравтодору запропонував Укрзалізниці та перевізникам, у рамках світової тенденції інтермодальності перевезень, запровадити практику перевезення великовагового транспорту залізничним платформами.

ІА "Вголос": НОВИНИ