Про це у своїй статті для «Дзеркала тижня. Україна» пише директор аналітичної групи Da Vinci AG Анатолій Баронін.
«Існують загрози, що не всі з них встигнуть відкрити, отримати дозволи та пройти сертифікацію утилізаційних центрів, що може паралізувати ринок з вересня по жовтень. При цьому ряд виробників сьогодні замислюються над питанням, чи вигідно відкривати утилізаційні центри або простіше сплатити утилізаційний збір?», - йдеться в статті.
Автор підкреслює, що створення утилізаційних центрів, на будівництво кожного з яких потрібно витратити близько 7 млн євро, може виявитися нерентабельним для вітчизняних виробників. При цьому ймовірність того, що такі центри будуть побудовані іноземними інвесторами, наближається до нуля внаслідок специфіки інвестиційного клімату України. Аналогічний актуальний прогноз щодо перспектив будівництва виробничих потужностей компаніями, чиї автомобілі присутні в Україні лише як імпорту. Це підтверджує досвід, пов'язаний зі спробою виходу на український ринок одного з японських виробників.
Джерело: Дзеркало тижня
ІА "Вголос": НОВИНИ