Про необхідність такого маршруту свідчить багаточисленні звернення від людей, які побували в мене на прийомі, - заявив активіст Львівської міської організації Української Народної Партії Олександр Корнієнко, повідомила прес-секретар ЛМО УНП Людмила Складанюк.
З точки зору затратної частини ця ідея не потребує виділення великих коштів із місцевого бюджету. Адже від Шота Руставеллі до ДСК маршрут вже прокладено, залишається тільки прокласти електролінію вздовж вул. Пасічної та вул. Дж. Вашингтона. Порівняно з іншими видами транспорту, обслуговування тролейбусу є теж чи не найдешевшим.
У мікрорайоні вул. Дж. Вашингтона, Шафарика, Пасічної, Лисеницької, Пасіків Галицьких проживає близько 20 тисяч львів’ян і якось дивно, що крім постійно переповнених маршруток туди жоден міський транспорт не ходить. А тролейбус дав би змогу людям у зручний, комфортабельний спосіб та за дешевшу ціну добратися до центральної частини міста.
Треба взяти до уваги й той факт, що незабаром там з’явиться великий торговельний центр, і маса людей буде їздити в цьому напрямку. Новенькі тролейбуси по маршруту, який я пропоную прокласти, були б дуже доречними – вони сприяли б транспортному розвантаженню і доброму доїзду зі сторони Пасічної і Дж. Вашингтона.
Прокладаючи нові тролейбусні маршрути, ми також завантажили б роботою Львівський автобусний завод, створили б додаткові робочі місця. Не розумію, навіщо нам купувати китайські тролейбуси, в той час, коли маємо свій завод, керівництво якого заборговує виплату людям зарплати, бо міська влада не дає замовлень. Нам треба відмовлятися від того секонд-хенду, що завозиться за кордону, на користь вітчизняного виробника.
Ще одна перевага тролейбусу в тому, що він є екологічно чистим транспортом і безшумним, а в сучасних умовах цей нюанс дуже важливий для захисту екології.
ІА "Вголос": НОВИНИ