Як розповів  керівник департаменту з продажів та маркетингу UEFA Events S.A. Тібо Подевін, пакети «Престиж-клубу» включають квитки на найкращі місця на стадіоні, вишукані страви, спеціальну розважальну програму до і після матчу, місця на автостоянці та багато інших переваг.

Наявні два основних види пакетів: платиновий престиж-клуб, який надає право доступу до приватного скайбоксу та золотий престиж-клуб, який надає право доступу до зони гостинності бізнес-класу.

Ціна одного місця у VIP-ложі платинового престиж-клубу на три групові матчі у Львові, Харкові, Вроцлаві чи Познані складає 5200 євро. Вартість одного місця на три групові матчі на стадіонах Варшави, Донецька, Гданська, Вроцлава, Львова, Харкова чи Києва в золотому престиж клубі становить 2900 євро.

«Ціни можуть здатися вам достатньо високими, але відразу хочу сказати, що ці пакети не  для звичайних уболівальників. Вони призначені для компаній та корпоративних клієнтів, які хочуть використати цей турнір для налагодження чи започаткування власних бізнес-зв‘язків.  І ми розраховуємо, що власне за це вони готові заплатити», - пояснив Тібо Подевін.  

Директор турніру УЄФА ЄВРО-2012 в Україні Маркіян Лубківський додав, що УЄФА в корпоративному плані планує отримати від проведення матчів Євро 2012 в Україні та Польщі понад 100 млн. євро. В Україні ця планка становить 39 мільйонів і від продажу пакетів «Престиж-клубу» вже отримали третину від цієї суми.

«Придбання таких пакетів дає можливість компаніям не лише дивитися матчі Євро 2012, але й думати про майбутню бізнес-прив‘язаність до стадіону. Адже ця територія повинна розвиватися, про що свідчить діяльність «Донбас-Арени» та стадіону «Металіст» у Харкові», - зазначив Маркіян Лубківський.

Всього на стадіонах України та Польщі для програми корпоративної гостинності відведено 60 000 місць із загальної кількості 1 млн. 400 тис. доступних квитків.

ІА "Вголос": НОВИНИ