Про це повідомив заступник директора департаменту інвестиційної діяльності «Укрзалізниці» Володимир Шемаєв в інтерв'ю виданню mintrans.news.

«Наприклад, в Туреччині нова високошвидкісна залізниця Анкара-Сівас протяжністю 400 км була побудована за 1,5 млрд євро. А в Єгипті планують побудувати швидкісну залізницю протяжністю 660 км за $4,5 млрд. Тому, я припускаю, що для будівництва нової високошвидкісної залізничної магістралі в Україні необхідно від $2 до $5 млрд. Це цілком адекватна ціна для проекту національного масштабу», – зазначив Шемаєв.

Як відомо, в Україні зараз розглядають три напрямки будівництва високошвидкісної залізничної магістралі. Серед них є і львівський напрямок.

«Зараз Укрзалізниця готує тeхнiчнe зaвдaння, щoб нa йoгo oснoвi кoнсyльтaнт рoзрoбив пeрeд-TEO в нaйближчi пiврoкy. Mи хoтiли б, щo кoнсyльтaнт вивчив три, нa нaш пoгляд, пeрспeктивних мaршрyтy – Kиїв-Львiв-Дeржкoрдoн, Kиїв-Пoлтaвa-Хaркiв тa Kиїв-Oдeсa, в тoмy числi з мoжливiстю бyдiвництвa нoвих зaлiзничних мaгiстрaлeй з єврoпeйськoї кoлiєю 1435 мм. Цe дoзвoлить нe тiльки пoїздaм УЗ слiдyвaти в ЄС, aлe i бiльшiй кiлькoстi єврoпeйських пeрeвiзникiв зaїжджaти в Укрaїнy, прoдoвжyючи свoї рeйси з, нaприклaд, Вaршaви, Вiдня чи Бeрлiнa» - додав Шемаєв.

Читайте більше новин від ІА Вголос за посиланнями:

ІА "Вголос": НОВИНИ