Таку думку архієпископ висловив у своєму блозі на «Українській правді».
«На перших же сторінках Біблії говориться про те, що Бог створив усю їжу, яка насичує людину і відновлює її сили. Ця дія Божа є вираз його любові до нас – всього людства і кожної окремої людини... Виходячи з богословського розуміння їжі, як матеріалізованої любові Божої, що можна сказати про знищення їжі – свідоме і демонстративне? У моєму розумінні це знищення «любові Божої, яка стала їстівною» стоїть в одному ряду з публічним богохульством і наругою над святинями», – зазначив речник УПЦ КП.
Він додав, що руйнування храмів, спалення ікон, плюндрування святинь часто пояснювалося «боротьбою проти зловживань у Церкві» – так вчиняли і єретики-іконоборці у Візантії, і більшовики в ХХ столітті.
За словами Євстратія, плюндрування святинь було актом насправді спрямованим не проти зловживань, а проти Бога, сатанинським бунтом гордині перед ним.
«Думаю, що так і тут: чим би зовнішнім не намагалися пояснити знищення їжі, продуктів – внутрішній мотив цього нечестивого повеління походить від сатанинської гордині, що повстає проти любові Божої», – вважає архієпископ.
Як відомо, в Росії з 6 серпня цього року почав діяти указ про знищення санкційної продукції не тільки на кордоні, а й по всій країні. Протягом першого дня дії указу було знищено понад 250 тонн продуктів.
Як писав «Вголос», за першу добу дії указу в Росії «овочеві карателі» знищили 320 тонн санкційних продуктів.
ІА "Вголос": НОВИНИ