ЛЬВІВ, 19 ЛИПНЯ, PRESSTIME.COM.UA. - Міністр транспорту та зв'язку Йосип Вінський не вірить в успішне завершення будівництва консесійної дороги Львів-Краківець.

«Ця концесія є зі складною історією їй вже 8 років. Як міністр я не вірю в успіх цього заходу, бо закон про концесію, який приймався в Україні, реально приймався задля того, щоб концесійного будівництва як такого не було», заявив він сьогодні під час робочого візиту на Львівщину.

Мінтранс робить кроки для вирішення цієї проблеми.

«Думаю, що ми зараз розробимо новий закон, який враховує інтереси концесіонерів. Якщо парламент проголосує, то появляться компанії, які будуть займатися концесійним будівництвом. Ми повинні зробити такі закони, для того, щоб компанії йшли на законодавчу базу», - додав Вінський.

Як повідомляло агентство, польська NDI отримала підтвердження на генпідряд у будівництві концесійної дороги «Краковець-Львів-Броди». NDI S.A. - девелоперська компанія, яка займається організацією, контролем та реалізацією інвестиційних процесів. NDI S.A. входить до складу компанії Gdansk Transport Company (GTC), котра має концесію на будову північної частини автостради А1 (152-кілометровий відрізок Ґданськ-Торунь).

Консорціум «Трансмагістраль» отримав в концесію дорогу Львів-Краківець у 1999 році, терміном на 45 років. «Трансмагістраль» неодноразово намагалась провести тендер на визначення підрядника будівництва цієї дороги.

У червні 2003 р. Кабмін затвердив проект будівництва дороги Львів-Краківець загальним кошторисом 1 634 825,027 тис. грн. Згідно з розпорядженням, завершитися будівництво має через 4 роки 9 місяців.

Загалом на підготовку до будівництва дороги Львів-Краковець вже витрачено близько 10 млн. грн., які пішли на розробку проектної документації, відведення земель, вирубку лісу та виведення інженерних комунікацій.

ІА "Вголос": НОВИНИ