За відповідне рішення проголосували 248 із 391 нардепів, зареєстрованих у сесійній залі, передає РБК-Україна.

Так, у ст. 75 проекту ПК під редакцією Кабінету міністрів України зазначається, що органи державної податкової служби мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові, виїзні або невиїзні) і фактичні перевірки.

Згідно з документом, камеральною вважається перевірка, яка проводиться в приміщенні органу державної податкової служби виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях платника податку. Документальною вважається перевірка на своєчасність, достовірність та повноту нарахування і сплати всіх передбачених кодексом податків і зборів. Ця процедура перевіряє дотримання валютного та іншого законодавств. Органи державної податкової служби зможуть також перевіряти дотримання роботодавцем законодавства про укладання та оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами).

Також ВР під час вечірнього засідання підтримала ст. 94 глави розділу ІІ Податкового кодексу "Адміністрування податків, зборів (обов'язкових платежів)".

Стаття 94 проекту ПК передбачає, що арешт майна може бути застосований, якщо з'ясовується одна з таких обставин:

фізична особа, яка має податковий борг, виїжджає за кордон;
платник податків відмовляється від проведення документальної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб органу державної податкової служби;
відсутні свідоцтва про державну реєстрацію суб'єктів господарювання, спеціальні дозволи (ліцензії) на її здійснення, торгові патенти, сертифікати відповідності реєстраторів розрахункових операцій;
платник податків відмовляється від проведення перевірки стану збереження майна, яке перебуває у податковій заставі;
платник податків не допускає податкового керуючого до складення акту опису майна, яке передається в податкову заставу, та/або акту опису (виділення) майна для його продажі.

Також ст. 94 відзначає, що арешт може бути накладено органом державної податкової служби на будь-яке майно платника податків, крім майна, до якого не може бути застосоване стягнення відповідно до закону, та коштів на рахунку платника податків.

Народні депутати також прийняли рішення залишити "секонд-хенду" спрощену систему оподаткування.

Крім цього, парламентарії підтримали статтю 167 розділу IV ПК "Податок на доходи фізичних осіб", яка передбачає ставку податку в розмірі 15% бази оподаткування стосовно доходів, отриманих у формі заробітної плати та 5% бази оподаткування за доходом, нарахованим як процент на поточний або депозитний банківський рахунок. У випадку, якщо загальна сума отриманих платником податку у звітному податковому місяця доходів, зазначених в абзаці першому цього пункту, перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, ставка податку складає 17% суми перевищення з урахуванням податку, сплаченого за ставкою, визначеною в абзаці першому цього пункту.

ІА "Вголос": НОВИНИ