На 60% знизився імпорт товарів, в перші місяці воєнних дій не працювали магазини H&M та бренди іспанської групи Inditex (Massimo Dutti, Zara, Bershka та ін.). Українці боялися витрачати кошти на одяг, не розуміючи, що на них чекає далі, а тому купували лише найнеобхідніше. Проте поступово продажі товарів в категорії почали зростати, формуючи певні тенденції.

Експерти сервісу Promocodius розповідають, що 2022 рік був важким для всіх інтернет-магазинів і загалом продемонстрував падіння попиту на промокоди на 50%.

Попит на промокоди для замовлення одягу в 2022 році

Через економічну кризу і зниження доходів населення, підвищення цін на товари, виїзд жінок з дітьми за кордон одяг купували рідше в порівнянні з 2021 роком.

Основні тенденції купівлі одягу онлайн:

В поточному році суттєвих змін в категорії одягу не сталося, окрім того, що в Україну повернулись світові бренди та знову почали доставляти товари європейські та американські магазини. Найбільше шукають промокоди для купівлі дитячого одягу, спортивних костюмів, трикотажу для дорослих, сезонних речей. Замовляють якісний одяг українських дизайнерів та продукцію демократичних зарубіжних виробників, майже відмовившись від брендів класу «люкс».

ІА "Вголос": НОВИНИ