Про це свідчать дані зі скриншотів, які були опубліковані в соціальних мережах.
Як бачимо, звичайне розмовне сторіс у блогера коштує 20 тисяч гривень. Огляд певного товару – 30 тисяч. Найдорожчою рекламою у Заліска є великий пакет публікацій (пост, фото й огляд), який має ціну у 90 тисяч гривень. Водночас сам блогер називає її «найдієвішою рекламою».
Також, ми маємо скриншот прайс-листа блогерки Саші Бо, яка теж була на святкуванні дня народження в Заліска.
Одне розмовне сторіс у блогерки вартує 15 тисяч гривень. Колаж, фото в сторіс – 9 тисяч гривень. Водночас найдорожча позиція в листі це giveaway та подарунок – 30 тисяч гривень.
Зауважимо, що Заліско опублікував відеозвернення до своїх підписників, в якому вибачається перед тими, кого він образив. Там він акцентував на тому, що відмова корпорацій співпрацювати з ним болюче вдарила по його доходах.
Нагадаємо, у суботу, 27 листопада, у день пам'яті жертв Голодоморів, у Львові блогери та інстаграм-знаменитості влаштували вечірку у Будинку вчених.
Пізніше, після хвилі обурення в суспільстві, блогери поділились у власних соцмережах своєю думкою з приводу скандалу, що розгорівся після вечірки.
За рішенням міської комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Львова, Будинок вчених, в якому відбувалось святкування, тимчасово закрили.
У понеділок, 29 листопада, поліція склала протокол на 29-річного блогера з Чернівців Олександра Заліска. Так, «зірці» інстаграму тепер загрожує штраф у розмірі від 17 до 34 тисяч гривень.
Згодом, у мережі почали з'являтись повідомлення про те, що відомі компанії вирішили припинити співпрацю зі скандальними блогерами та інфлюенсерами, які «засвітились» на цій блогерській вечірці.
ІА "Вголос": НОВИНИ