ЛЬВІВ, 16 ЛЮТОГО, PRESSTIME.COM.UA. — Закупівля 2-х луцьких тролейбусів спричинить додаткові видатки для «Львівелектротрансу».
Про це журналістам повідомив депутат Львівської міської ради, колишній директор ЛКП «Львівелетротранс» Богдан Бедрило.
«Факти закупівлі тролейбусів не львівського виробництва є дивний, адже це ускладнює їх експлуатацію. Маючи майже 100 одиниць рухомого складу однакових тролейбусів, купити два нетипових — це додаткові витрати по їх експлуатації. Там абсолютно інші системи управління, це потребує інших майстрів, фактично треба тримати додаткову ремонтну бригаду. А це тягне за собою додаткові видатки для нашого комунального підприємства», — сказав він.
Бедрило наголосив, що при закупівлі транспорту треба зважати не лише на його ціну. «При тендері брати тільки ціну не можна. Треба дивитись на їхню вмістимість, на інші технічні параметри. Логіка проста — коли в тебе є 90 тролейбусів однотипних, є майстри які кожного дня оглядають машини, проводять плановий ремонт. А коли дві машини нестандартні — це потребує додаткових фахівців, їх треба навчити, їх треба періодично перепідготовлювати, возити в Луцьк…», — розповів депутат.
«Маючи у Львові власного виробника, було б логічно скерувати гроші на завод, де працюють львів’янами», — резюмував Бедрило.
Нагадаємо, на останньому тендері з закупівлі тролейбусів для Львова переміг Луцький автомобільний завод. Водночас, Львівська міська рада намагалась в бюджеті передбачити норму, що кошти на електротранспорт виділятимуть лише у випадку купівлі його у місцевого виробника. Незважаючи на це, Львів таки купив два луцьких тролейбуси.
ІА "Вголос": НОВИНИ