Експерт аграрного ринку Богдан Андрущенко пояснює це кількома чинниками. Перш за все, карантином. Мовляв, раніше дві третини овочів, зокрема моркви, реалізовувалися через агропродовольчі ринки. Після закриття базарів попит перевищив пропозицію:
«У людей є потреба. А купити вони можуть тільки в супермаркеті. Мережі супермаркетів, будь-яких супермаркетів, не розраховані на таке зростання попиту. Вони просто не встигали навіть зібрати таку партію. Відповідно, і чисто об'єктивно, вони підняли ціну».Натомість, каже експерт, у порівнянні з весною минулого року, ціна на моркву значно нижча:
«І ціна, яка є в магазинах, вона насправді дуже близька до мінімально можливої. Якщо врахувати собівартість, вартість зберігання, транспортування, торгових надбавок»