За три роки окупації в Криму зросли не тільки зарплати, але й ціни на все – від продуктів до нерухомості. Крім того, кримчани навчилися скаржитися на будь-які побутові проблеми одразу Путіну й отримали гігантський фетиш – споруджуваний Керченський міст.

Про це інформує УНІАН.

Журналісти розповіли, що у порівнянні з аналогічними українськими показниками все виглядає краще. Але кримчани живуть не в Україні, а «русский мир» з легкістю з'їдає всі фінансові бонуси від «повернення у рідну гавань».

Варто зазначити, що «з'їлося» багато чого: обсяг зовнішньої торгівлі Криму в 2016 році став у 14 разів нижчим, ніж був у 2013-му — $155 млн проти $2,2 млрд. Експорт впав у 18,7 разів. Ціни на продукти за три роки зросли на 216%. Підприємці зникають як клас: кількість юросіб скоротилася в 2,4 рази, а фізосіб — в 3,4 рази. Число туристів зменшилося у п'ять разів. Зросла вартість оренди квартир, проїзд у транспорті. «Найбільш комфортно почуваються в Криму військовослужбовці і бюрократи. Перші отримують від 30-100 тис. руб. (13,4–44,7 тис. грн). Але навіть їм далеко до «білої кістки»: майже всі співрозмовники зазначають, що кримські держслужбовці стали своєрідними небожителями», - звертають увагу в НВ.

Але життєві труднощі не виводять кримчан на вулиці з протестами. І Юсуф Куркчі, перший заступник міністра Міністерства з питань тимчасово окупованих територій України, знає чому: на півострові в кілька разів збільшилася кількість поліцейських і подвоївся прокурорський корпус. Це знак того, що влада посилює тиск на суспільство й вже активно обробляє інакомислячих. «До президента Росії звертаються не лише поодинокі пікетувальники. На півострові це вже стало традицією — в будь-яких проблемах можна звинувачувати місцеву владу, а за справедливість варто звертатися виключно до господаря Кремля», - зазначають журналісти. Водночас, всі сподівання кримських чиновників спрямовані на Керченський міст — споруду, яка повинна зв'язати Керченський і Таманський півострови. Наприкінці 2018-го «влада» планує відкрити по ньому автомобільний рух, а роком пізніше — залізничний. Але жоден міст не зніме півострів з дотаційної голки, наголосили в НВ.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ