Про це в коментарі «Вголосу» розповіла завідувач відділу інформаційних технологій та електронних ресурсів бібліотеки Ольга Яжинська.

За її словами, відтепер для того, щоб записати інформацію про книжку, яку хоче взяти додому юний читач, бібліотекарю замість звичайної ручки та паперового формуляра необхідно за допомогою цифрового сканера зчитати зі штрих-коду повну інформацію про видання.

«Автоматизована бібліотечно-інформаційна система дозволяє з будь-якого відділу бібліотеки знайти в єдиному електронному каталозі за лічені секунди прізвище читача й побачити всю його історію. Далі за допомогою сканера штрих-коду бібліотекар зчитує інформацію про книжку, яка одразу з’являється в його електронному формулярі. У разі наявності у відвідувача заборгованості комп’ютер також про це нагадає», – зазначила завідувач відділу.

Спеціаліст сказала, що переходу на електронну форму обслуговування читачів передувала велика підготовча робота внесення в електронний каталог усіх книжок та періодичних видань.

«Над створенням електронного каталогу видань бібліотекарі почали працювати ще 1995 року. З того часу ми щороку поповнювали його новими книжками. Проте обслуговувати користувачів за абонементами в автоматизованому режимі почали лише тепер. Скажу відверто, працювати по-новому зручно, швидко і сучасно», – підкреслила завідувач відділу.

Вона також додала, що в електронному режимі здебільшого працюють вишівські бібліотеки, які відвідує величезна кількість читачів.

Бібліотекарі зазначають, що нині процес взяття і повернення літератури відбувається максимально оперативно. Завдяки автоматизованим робочим місцям і мінімальному часу для обслуговування читачів фахівці можуть більше уваги приділяти спілкуванню з дітьми. А їх у бібліотеці достатньо – понад 10 тисяч відвідувачів.

Як писав «Вголос», у Львівській дитячій бібліотеці зберігається майже 50 раритетних книжок.

ІА "Вголос": НОВИНИ