Опитування «Ставлення населення до медіа та споживання різних типів медіа 2021» було виконано компанією InMind на замовлення міжнародної організації Internews, що реалізує «Медійну програму в Україні» за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Як показали результати дослідження, у 2021 переважна більшість українців (63%) споживає новини із соціальних мереж. Близько половини аудиторії дізнаються новини з інтернет-сайтів (48%) та телебачення (46%). Радіо та преса набагато рідше були основним джерелом новин.

Найчастіше українці використовують кілька видів медіа. У разі, якщо вони використовують лише одне джерело для отримання новин, зазвичай, це або соціальні мережі, або телебачення.

Так, у 2021 році споживачі новин в онлайн-медіа та соціальних мережах, які не дивляться новини на ТБ, склали 49% аудиторії.

У 2021 споживання новин через телебачення знизилось до 46%. Загалом, майже усі джерела залишилось на торішньому рівні – тільки, власне, телебачення втратило свої позиції у порівнянні з 2020 роком (52%).

66% населення України слідкують лише за каналом 1+1. Друге місце посідає телеканал ICTV з 49%. Закриває трійку найпопулярніших телеканалів «Інтер» з 40%.

А ось як виглядає список найпопулярніших для українців блогерів.

18% надають перевагу українському журналісту Дмитру Гордону. Російського журналіста та популярного серед молоді блогера Юрія Дудя дивляться 11% українців. Нарешті, 10% населення слідкують за думками та діями українського телеведучого та продюсера Сергія Притули.

Опитування проводили у чоловіків та жінок віком від 18 до 65 років на всій території України, окрім тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей та анексованого Криму.

Нагадаємо, що згідно з дослідженнями групи «Рейтинг», 71% українців проти обмежень для невакцинованих. Зокрема, 46% опитаних зазначили, що вже вакцинувалися (перше, або ж друге щеплення). 16% вказали, що готові вакцинуватися, 36% – не готові.

ІА "Вголос": НОВИНИ