Зустріч відбулась з ініціативи депутатки ЛМР від Європейської Солідарності Тетяни Шевченко.
Участь в обговореннях взяли депутати, заступниця міського голови Ірина Маруняк, працівники ЛКП «Львівавтодор», управління транспорту ЛМР, ЛКП «Інститут просторового розвитку», представники кафедри містобудування з НУ «Львівська політехніка», а також керівники місцевих ОСББ та активні мешканці району. Гостро дискутували щодо добудови мосту та продовження шляхопроводу, або щодо демонтажу мосту та продовження трамвайної колії.
"Політехніка запевняє, що проведена експертиза мосту говорить про те, що міст є в задовільному стані, та необхідно закінчити його ремонт, зробити гідроізоляцію. Міст побудований на 80%. Добудувати цих 20% буде коштувати приблизно 30 мільйонів гривень, і в перспективі потрібно продовжувати трамвайну колію. Крім того, в нас в генплані по вул. Трускавецькій є трамвайне депо. Ми розуміємо, що нам потрібно будувати правильні розв'язки транспортні, оскільки наш район активно забудовується. Зокрема вулиця Трускавецька, Сокільники", - розповіла Тетяна Шевченко.
Вона наголосила, що мешканцям забудованих вулиць потрібно якимось чином добиратися до центру міста, за центр міста і просто мати можливість кудись виїхати. На зустрічі були й радикально інші думки щодо демонтажу мосту, мовляв, він може дорожче коштувати, аніж добудова і побудова перпендикулярно по вул. Науковій трамвайної колії до вул. Трускавецької.
"Мотивують нам це тим, що цей проєкт буде дешевший, хоча я не впевнена, що так буде правильно, тому що мости потрібно утримувати. Всі опитування мешканців, які я робила, говорять про те, що люди бачать саме добудову мосту. Представники громади, які були сьогодні на нараді також за міст, комісія транспорту також наполягає на мості. Розумію, що «Львівелектротранс» бачить закінчення мосту з продовженням трамвайної колії та з побудовою депо, тому що місту потрібне нове депо. Якщо говорити про міст, це є перспектива, це є стратегічний розвиток того району міста Львова", - додала Тетяна Шевченко.
Сьогодні не досягли однозначної думки, прийняли рішення провести техніко-економічне обґрунтування або добудови та розбудови шляхопроводу, або демонтажу моста і побудови додаткової дороги. До моделювання планують долучити ЛКП «Львівавтодор», представників НУ «Львівська політехніка» та Інститут просторового розвитку. Депутатка Шевченко очікує, що це зроблять до наступної такої зустрічі 19 листопада.
Нагадаємо, ми писали про ідею демонтажу добудованого на 80% трамвайного шляхопроводу на вулиці Науковій. Її висунули представники ЛКП «Інститут просторового розвитку» та Андрій Шевців, депутат ЛМР від фракції «Самопоміч».
Довідка
Трамвайний шляхопровід на перехресті вулиць Княгині Ольги та Наукової стоїть недобудований з кінця 1980-их років. Він був частиною проєкту швидкісного підземного трамвая. Згідно з генеральним планом Львова, через шляхопровід має йти трамвайна лінія до проєктованого трамвайного депо на вулиці Трускавецькій.
ІА "Вголос": НОВИНИ