Під час ремонту вул. Богдана Хмельницького декілька маршрутів змінили курсування. Вже після завершення реконструкції в управлінні транспорту ЛМР обіцяли відновити курсування цих маршрутів. Але вже пройшов майже місяць, а проблема залишилась актуально.
Раніше ми вже повідомляли, що маршрут №25 не повернувся до звичного курсування після реконструкції вул. Богдана Хмельницького.
Попри обіцянки, маршрут №25 все ще залишається не комфортним
Проблема автобусного маршруту полягає в тому, що під час ремонту вул. Богдана Хмельницького автобус їздив тільки до перехрестя Липинського - Богдана Хмельницького. У зв'язку з цим, в Управлінні транспорту вирішили додати новий тимчасовий маршрут №25А, який курсував від перехрестя до вул. Кордуби, через вул. Промислову. Після завершення ремонту маршрут №25 мали відновити.
За словами начальника Управління транспорту Ореста Олеськіва, попередньо був відновлений маршрут №25, проте виникли складнощів з його продовження. Після того, 10 вересня, в управлінні провели зустріч з мешканцями вул. Кордуби та приватним перевізником, та попередньо змогли досягнути компромісу.
«На зустрічі ми дійшли згоди, що до впровадження Е-квитка ми залишаємо маршрут №25А, проте ми відкориговуємо графік, щоб він був зручніший мешканцям мікрорайону. Ми додали рейси та зменшили інтервал руху, для того, щоб пересадка між маршрутами №25А та №25 була максимально зручною. Нагадаю, що маршрут №25а дозволяє мешканцям вул. Кордуби здійснювати пересадку на маршрут №25», - каже Орест Олеськів.
Проте станом на 20 вересня на маршруті №25А курсує тільки один автобус.
Досі не вирішене питання перевезення мешканців району Кривчиці
Наразі проблемою є робота маршрутів №57 та №39. Перший з них має кінцеву на вулиці Польовій на Знесінні, а другий є фактично єдиним варіантом для мешканців Кривчиць дістатися центру. Довжина маршрутів та інтервал руху на цих напрямках є вкрай великими. Зазвичай мешканцям доводиться довго чекати на транспорт, з огляду на малу кількість автобусів на маршрутах. Це створює незручності для людей та змушує їх обирати інший вид транспорту, якщо є така можливість.
“Нас також не влаштовують інтервали руху на маршрутах №57 та №39. Наразі на маршрутах курсує по три автобуси. Ми зараз працюємо з перевізниками, аби підвищити кількість транспорту на маршрутах. Проблема полягає в тому, що в них частина автобусів зараз перебуває на ремонті. Власне коли буде завершено ремонт, то ми будемо додавати автобуси на маршрут №57. На маршруті № 39 трохи складніша ситуація. Перевізник обіцяє постійно додати ще автобуси, проте воно постійно відтерміновується. Ми зараз регулярно штрафуємо цього перевізника та стимулюємо його виконувати свої обов’язки.“, - коментує Орест Олеськів.
Громадська активістка та мешканка мікрорайону Кривчиці Мар’яна Куц вважає брехнею заяву Орест Олеськіва про неможливість впливу міської влади на перевізника. За її словами, коли перевізник отримав лот на 39-й маршрут, то місто з ним уклало договір, в якому були чітко прописані зобов’язання за кількістю транспорту на цьому напрямку. Вже пізніше перевізник скоротив цю кількість до 5 одиниць. Мешканці вже неодноразово звертались в міськраду та вимагали збільшити кількість одиниць техніки на маршруті або розірвати договір з перевізником та оголосити новий конкурс.
“ В нас з жовтня минулого року проходять робочі зустрічі, які очолює Ірина Маруняк. Ми неодноразово на це наголошували. І кожен раз Орест Олеськів скидає проблему на перевізника. Маршрут №39 єдиний, який дозволяє мешканцям району дістатися центру міста. На роботу, на навчання, чи з багатьох інших потреб. Адже в нашому районі абсолютно будь-яка інфраструктура є вкрай нерозвиненою”, - каже Маряна Куц
За її словами мешканцям пропонують користуватись 19 маршрутом. Але для них маршрут №39 - єдиний, який може вивезти мешканців вул.Кривчицької Дороги, адже 19 маршрут в годину пік настільки завантажений, що за словами місцевих мешканців місця в автобусі бракує для всіх охочих.
Суттєво покращити маршрут №39 змогло б ЛКП “АТП-1”, взявши цей напрямок у свої руки. Але як нам повідомив керівник Управління транспорту наразі в них, на жаль, немає достатньої кількості техніки, щоб забезпечити ці маршрути. За його словами, нещодавно АТП-1 відновило рух 57 маршруті також зараз створений новий маршрут, який сполучає місто з селами Львівської міської ТГ Гряда та Воля-Гомулецька.
Водночас приватні перевізники наголошують, що справа лише у належному фінансуванні. І за умови його наявності вони готові забезпечити якість перевезень належним чином. Про це у коментарі для «Вголос» розповів Ігор Самардак, очільник концерну «Екопастранс», який об'єднує міських приватних перевізників.
“По договору у нас є завжди 4 автобуси на маршрути. Більше як рік тому я запропонував у міській ради вирішення цієї ситуації. Ми повинні визначитись конкретно кілометраж по кожному маршруту та визначити скільки буде це коштувати. Відповідно ми повинні доплачувати на таких маршрутах, де кілометраж не відповідає сумі проїзду. Якщо кілометраж відповідає дійсності, то ми не повинні доплачувати. Тільки в такому випадку ми зможемо вирішити всі ситуації з проблемними маршрутами у Львові” - коментує Ігор Самардак, голова концерну “Екопастранс”
Нагадаємо, що станом на зараз для запровадження у Львові електронного квитка необхідно додаткове фінансування на суму близько 1 млрд грн.
ІА "Вголос": НОВИНИ