За попередніми даними, причиною цього стали технічні неполадки.
Про це повідомили на фейсбук-сторінці обласного центру екстреної медичної допомоги.
Відомо, що збій стався орієнтовно о 14:00 год. Тоді відповідні служби, технічний відділ «швидкої» негайно звернувся до розробника лінії, компанії «НВП «Монтекс». Її працівники відразу під’єдналися і почали відновлювати працездатність системи.
Впродовж 16 хвилин гаряча лінія взагалі не була доступною. Потім диспетчери змогли прийняти кілька дзвінків, а після того гаряча лінія працювала з перебоями.
Вже о 15:00 год система знову повноцінно запрацювала.
«Із 14:00 до 15:00 год альтернативними шляхами комунікації було оформлено 46 заявок, всі виклики виконано… Зараз система працює у звичному режимі, контроль за її роботою підсилений, у тому числі триває подальша перевірка виробником в режимі віддаленого доступу», – кажуть у Львівському обласному центрі екстреної меддопомоги.
Читайте більше новин від ІА Вголос за посиланнями:
-
Вибори голови Верховного Суду України: що відомо про кандидатів? -
Цього року Україна відзначає 130-ту річницю народження великого українця та творця ОУН Євгена Коновальця -
Львівським будівельникам заборонили розміщати комерційну рекламу на парканах
ІА "Вголос": НОВИНИ