Про це в ефірі «Народного Толк-Шоу» на телеканалі NTA заявив засновник ГО «За якісний транспорт» Святослав Товстига.

Святослав Товстига зауважив, що наразі у питанні введення е-квитка у Львові всі цікавляться лише ціною проїзду у громадському транспорті, однак мало хто вдається до питань оплати за транспорту роботу. 

«Ми бачимо частину ціни. І це є ціна, яку платитимуть львів’яни. Але виникає питання, скільки платити за транспорту роботу і чи вона обґрунтована? Чи цієї транспортної роботи буде достатньо для оновлення рухомого складу? Чи цієї оплати буде достатньо, цих 28 гривень на малий автобус та 48 на великий, щоб ми прийняли на роботу двох водіїв, оплачували їм офіційно, як мінімум, 20 тисяч гривень, щоб вони працювали згідно графіків? Я переконаний, що цього буде недостатньо», – сказав Святослав Товстига. 

Окрім цього він зауважив, що очікуваного доходу від запровадження е-квитка у Львові буде достатньо лише на покриття витрат за тарифи та коригування маршрутної мережі, однак, щоб покращити якісний показник перевезень, цих коштів буде недостатньо. 

«Щоб водій працював 8 годин, щоб він був гарно одягнутий, щоб автобуси оновлювалися, цього не достатньо. І ми це побачимо вже у наступному році» – наголосив експерт у сфері транспорту.

Проєкт електронного квитка, роботи над яким розпочали у 2014-у році, обіцяють запустити в роботу у січні 2022-го року. На більшій частині комунального громадського транспорту Львова (трамваї, тролейбуси, автобуси великої пасажиромісткості) встановили валідатори, необхідні для зчитування електронних транспортних карток та оплати проїзду безконтактним способом. Водночас як писав «Вголос», на реалізацію проєкту необхідні додаткові кошти. Прогнозовані суми додаткових грошей з бюджету сягають 1 млрд грн. 

Де міська влада візьме ці кошти, наразі невідомо, адже станом на вересень Бюджет розвитку Львова не був наповнений навіть на половину. Додамо, що наступного року більше третини Бюджету розвитку Львова піде на сплати кредитів та інших боргових платежів. 

ІА "Вголос": НОВИНИ