Про це під час засідання депутатської комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності Львівської міської ради повідомив директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк.
Хоча місто оголосило, що у Львові запроваджено дію електронного квитка з 13 січня, та станом на 14 лютого картки отримали тільки 37 тисяч осіб. Всі вони – пільговики.
За словами посадовця, наразі програма показала, що у громадському транспорті Львова пільговики здійснили понад 50 тисяч валідацій.
«В середньому в день відбувається від тисячі до трьох тисяч валідацій», - зазначив директор ЛКП «Львівавтодор».
Він також визнав, що більшість валідаторів, встановлених у громадському транспорті, працювала не коректно або ж не працювала взагалі. Через що до Львова приїхали консультанти з Чеської республіки, які доводили апаратуру до пуття вже на місцях. Очікувалося, що до завершення цього тижня всі валідатори та інша апаратура мали б запрацювати коректно. Загалом іноземні спеціалісти планували працювати у Львові над впровадженням «Леокарти» до 15 березня.
«Проте через загрозу російського вторгнення іноземні спеціалісти змушені повернутися до себе додому. Вони готові працювати дистанційно. Але цю роботу неможливо виконувати дистанційно», - каже Микола Власюк.
Так, він стверджує, що з 20 принтерів, на яких друкують е-квитки, вже шість вийшли з ладу. Всі вони перебувають на гарантії. І, за словами чиновника, тепер їх треба відсилати до розробника на ремонт. А якби фахівець був на місці, то неполадку б усунули швидше.
Дотепер, за словами Микола Власюка, місто не встигало вчасно ввести в дію е-квиток через ковід та карантинні обмеження. Власне, через ці причини іноземні фахівці не могли приїхати до України та стежити за впровадженням програми на місці.
Нагадаємо, як повідомляв «Вголос», ще два тижні тому з 10 валідаторів працювали 2-3.
ІА "Вголос": НОВИНИ