Про це повідомляє пресслужба Львівської обласної держадміністрації.

В чат-боті передбачено оперативне надання інформації як мешканцям області, так і внутрішньо переміщеним особам з найбільших актуальних тематик в умовах воєнного стану.

Зокрема, в чат-боті є такі розділи:

 Як користуватися чат-ботом

Якщо ви обираєте розділ «Транспорт», то одразу ж отримаєте інформацію як курсує транспорт на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, у зв’язку з чим можливі коригування роботи транспорту, а також контактні номери телефону для отримання інформації.

Або ж у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо.

Приєднатися до чат-боту можна за посиланням у Телеграмі - "Гаряча лінія Львівської області" та у Вайбері - https://chats.viber.com/lodahotline_bot

Також нагадуємо, що для отримання інформації можна телефонувати за коротким номером 112 – якщо ви перебуваєте на території Львівської області, якщо на території інших областей – 032 259 60 31.

«Через значну кількість дзвінків з 25.02.2022 р. оператори «гарячої лінії» прийматимуть лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат-ботів», - зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Нагадаємо, як повідомляв «Вголос», у Львові та області встановили блокпости.

ІА "Вголос": НОВИНИ