«Всім відомо, що складніші і довші паролі означають підвищений рівень безпеки. Але люди, з цілком зрозумілих причин, вважають їх важкими для запам'ятовування», — заявив провідний аналітик Deloitte Джоліон Баркер.
За його словами, недостатня захищеність паролів може призвести до колосальних збитків на кілька мільярдів доларів. Він пояснив, що це також знижує довіру до угод, які можна укладати в Мережі, і завдає істотної шкоди репутації компаній, які піддалися атакам хакерів.
У Deloitte вважають, що зі зростанням цінності інформації, яка захищається паролями, буде рости і число хакерських атак, спрямованих на її заволодіння. На думку експертів, сайтам, на яких містяться такі цінні дані, швидше за все, знадобляться додаткові форми аутентифікації.
Згідно з даними минулорічного дослідження Deloitte, слово «пароль» очолило список 25 найгірших паролів, які зазвичай використовуються користувачами Мережі для реєстрації на різних сайтах. Другий за поширеністю пароль — «123456». У список потрапили і «abc123», «ILOVEYOU», «monkey».
У статті також сказано, що щодня атакам хакерів піддаються сотні тисяч акаунтів Facebook: зловмисники отримують доступ до повідомлень, фотографій та іншої персональної інформації користувачів популярної соцмережі.
Хакери нападають і на інші сайти. Наприклад, в минулому році було зламано 6500000 паролів на LinkedIn.
Джерело: BFM
ІА "Вголос": НОВИНИ