Аффілейт-маркетинг (Affiliate Marketing) – популярний вид просування бізнесу як в Україні, так і в усьому світі.

Цей підхід до онлайн-реклами привертає увагу все більше діджитал-фахівців та власників бізнесу. Але чому так багато фахівців обирають саме аффілейт, і для яких бізнесів цей підхід є найвигіднішим?

Щоб розібратися, ми вирішили звернутися до Kadam — авторитетної рекламної мережі, що спеціалізується на 7 найпопулярніших форматах реклами:

  • Банери
  • Нативна реклама
  • Push-сповіщення
  • In-App Push
  • On-Site Push
  • Smart Pops

Їхня актуальна статистика і відображає сучасні тенденції у сфері онлайн-реклами. Постійно покращуючи свій алгоритм та власну антифрод-систему, Kadam прагне надати якісніший трафік. Це дозволяє діджитал-фахівцям ефективно використовувати необхідні інструменти для залучення якісного трафіку, який окупатиметься. Компанія також має сотні активних клієнтів щомісяця, веб-майстри рекламують через неї безліч продуктів у більш ніж 195 країнах на кожному континенті.

Але спочатку відповімо на кілька запитань.

Що таке арбітраж і хто ним займається?

Арбітраж трафіку — це коли користувачів сайтів або мобільних додатків перенаправляють на інші сайти/додатки, де вони здійснюють будь-які дії, наприклад, купують товар або реєструються. За ці дії власник сайту або програми, куди перейшли користувачі, сплачує гроші.

Концепція полягає в тому, щоб купувати дешевий трафік (тобто користувачів) на одному ресурсі та продавати його дорожче на іншому.

Наприклад, ви купуєте рекламу на сайті А за 1 долар за клік, а потім перенаправляєте користувачів на сайт Б, де за кожну дію користувача вам платять 2 долари. Таким чином, ви заробляєте 1 долар на кожному перенаправленні.

Займаються арбітражем фахівці (веб-майстри), які знаються на рекламі і можуть знайти вигідні пропозиції щодо купівлі та продажу трафіку.

Аффілейт маркетинг надає унікальні переваги як для бізнесу, так і для діджитал-фахівців.

Ось чому бізнес обирає аффілейт-маркетинг:

Оплата результату. Бізнес платить тільки за конкретні показники, наприклад, продажу або реєстрації, що робить цей вид заробітку високоефективним і економічним.

Масштабування. Відразу кілька фахівців чи цілих команд можуть працювати над рекламою продукту одночасно. Це призводить до збільшення масштабів та покращення результату.

Креативні підходи. Велика кількість вебмайстрів, що працюють над одним продуктом, призводить до появи нових та креативних рішень, які лише покращують ефективність реклами.

Діджитал-фахівці вибирають аффілейт через:

Особисту свободу та підприємництво. Цей вид заробітку надає фахівцям можливість бути власним босом і керувати проектами.

Відсутності «стелі» у заробітку. Тут дохід не обмежений, і фахівці можуть заробляти відповідно до своїх навичок та зусиль.

Постійний попит. Аффілейт надає безліч пропозицій. Цифрові продукти постійно шукають фахівців, які працюватимуть із ними.

Де знайти клієнтів для арбітражу трафіку?

Знаходити клієнтів для арбітражу не потрібно. Існує безліч партнерських програм або рекламних мереж, які надають офери (товар або послуга, за просування якої веб-майстер отримає оплату). Після реєстрації в партнерській програмі або рекламній мережі спеціаліст уже має готову пропозицію, на яку можна направляти трафік. Приклад рекламної мережі – Кадам.

Популярні вертикалі(ніші) в аффілейт-маркетингу

Які бізнеси представлені у цій індустрії? Серед них часто трапляються так звані «сірі» бізнеси.

Сірі бізнеси не порушують законодавство, але рекламні платформи накладають на них певні обмеження під час запуску рекламних кампаній. Ефективний запуск реклами вимагає великих технічних та маркетингових знань. Крім «сірих», в аффілейт-маркетингу також представлені і «білі» бізнеси, які не викликають жодних сумнівів у рекламних мережах, таких як Google або Facebook.

Одними з популярних інструментів для закупівлі трафіку є нативні мережі, pop-up та push-сповіщення. Один із провайдерів, через який можна розмістити такі види реклами якраз є Kadam.

Для яких вертикалей веб-майстри купують рекламу? З яких країн трафік має великий попит? Ми запросили аналітику з основних ніш:

  • Нативний трафік: Новини, розваги, сайти знайомств, краса та здоров'я. ГЕО: Україна, Казахстан, Узбекистан та Німеччина.
  • Банерна інтернет-реклама: Розваги, азартні ігри, сайти знайомств, краса та здоров'я. ГЕО: США, Німеччина, Італія, Великобританія та Польща.
  • Push-сповіщення: Азартні ігри, лотереї та розіграші, ставки, сайти знайомств та інсталів (дії зі встановлення додатків). ГЕО: Індонезія, Україна, Казахстан, Бразилія та Бангладеш.

Досягнення клієнтів Kadam

Безліч партнерів залишають відгуки про Кадам. Завдяки якості трафіку в Kadam та успішним кейсам вебмайстрів, більшість із них позитивні.

Ось деякі з досягнень клієнтів Kadam:

Окупність трафіку у вертикалі (ніші) betting (ГЕО: Україна))

Ліди: 8 370

Прибуток: $22 022

Витрати на трафік: $2 838

Рентабельність інвестицій: 675%

Кейс у вертикалі (ніші) Dating (ГЕО: Німеччина)

Ліди: 1214

Прибуток: $3217

Витрати на трафік: $1941

Рентабельність інвестицій: 65%

Kadam є платформою, яку часто використовують для арбітражу трафіку. Вона дозволяє медіабайєрам (фахівцям з налаштування рекламних кампаній) закуповувати рекламу по всьому світу, без необхідності самостійно шукати та укладати договори з кожним сайтом окремо. Компанія вже уклала угоди із сотнями тисяч сайтів, надавши можливість розміщувати рекламні кампанії на будь-якому з них зручно через особистий кабінет платформи.

Висновки

Аффілейт-маркетинг продовжує набирати популярності в Україні та в усьому світі, надаючи взаємовигідні умови співпраці та високу ефективність. Як показала аналітика Kadam, найбільш затребуваними вертикалями є новини, розваги, азартні ігри, дейтинг та нутро.

Цей підхід до маркетингу надає можливість бізнесам масштабуватися та платити лише за результат, а фахівцям заробляти в іноземній валюті та особисту свободу. Хіба не приємно?

Крім того, такі рекламні мережі, як Kadam, допомагають діджитал-фахівцям закуповувати трафік на величезній кількості сайтів через свій рекламний кабінет. А щоб трафік краще окупався, він має бути якісним, тому Kadam розвиває свою антифрод систему та постійно вдосконалює алгоритм рекламної мережі. Працювати стає все зручніше і вигідніше. 

Джерело

ІА "Вголос": НОВИНИ