Про це повідомила прес-служба комітету.
Про результати розгляду зобов’язань підприємства мають повідомити Комітету у десятиденний термін.
Відповідних заходів повинні вжити ВАТ «Миронівський хлібопродукт» (місто Київ), ТОВ «Комплекс Агромарс» (село Гаврилівка, Київська область), ЗАТ «Птахокомбінат «Дніпровський» (село Першотравневе, Дніпропетровська область), ТОВ «Рубі Роз Агрікол КО, ЛТД» (село Морозівка, Київська область), ТОВ «Курганський бройлер» (село П’ятигірське, Харківська область), ВАТ «Володимиро-Волинська птахофабрика» (село Федорівка, Волинська область), ТОВ СФ «Агроукрптаха» (місто Луганськ), ЗАТ «Ландгут Бройлер» (село Рогівка, Донецька область), ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «Варто» (місто Снятин, Івано-Франківська область) і ТОВ «Птахокомплекс «Губин» (місто Луцьк).
Комітет також зобов’язав підприємства сприяти укладенню прямих контрактів з роздрібною мережею задля уникнення необґрунтованого зростання цін за рахунок ланки посередників.
Так, за результатами моніторингу оптово-відпускних цін найбільших виробників охолодженого м’яса птиці зафіксовано, що з серпня по вересень поточного року мінімальні такі ціни зросли від 4,08 % до 13,11 %, максимальні – від 4,19 % до 10,97 %.
За наявною в Комітеті інформацією, більшість виробників цієї продукції входять до складу вертикально-інтегрованих груп, а отже, повинні забезпечувати утримання мінімальних витрат на виробництво комбікормів для вигодовування птиці. Як відомо, ця стаття витрат є найбільшою у виробництві охолодженого м’яса птиці та досягає 85 %.
На підставі аналізу цінової ситуації на ринку кукурудзи та комбікормів Комітет встановив, що об’єктивні причини для росту цін на м’ясо птиці на сьогодні відсутні.
ІА "Вголос": НОВИНИ