Фахівці ЛКП «Львівавтодор» спільно з підрядниками завершують налаштування системи е-квитка та відновлення її після хакерської атаки.
Очікується, що орієнтовно завтра, 4 квітня, розпочнеться поступове списання коштів з банківських карток за поїздки, які відбувалися в період після хакерської атаки.
«Пасажиру ці кошти спишуть впродовж одного дня, але окремими платежами. Після цього, списання коштів за безготівкові поїздки буде відбуватися у звичному режимі», - наголосив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило.
У ЛКП «Львівавтодор» додають: якщо, до прикладу, пасажир отримав за один день декілька окремих сповіщень про зняття коштів (-30 грн, -15 грн, -30 грн) – це списання за валідації, які були здійснені в окремі дні, а також різними носіями (фізична картка або гаджет з підтримкою NFC). Одна транзакція – це сума за квитки, що були завалідовані протягом одного дня одним носієм. Якщо в один день людина оплачувала і банківською карткою, і телефоном – це теж буде два сповіщення про зняття коштів.
«Списання за попередні валідації банківськими картками орієнтовно триватиме впродовж 4-5 квітня. Далі зняття коштів за поїздки відбуватиметься у штатному режимі», - уточнили у ЛКП «Львівавтодор».
Планове списання коштів з карток ЛеоКарт розпочнуть 5 квітня. Цей процес триватиме кілька днів, у залежності від загальної кількості здійснених реєстрацій проїзду.
«Якщо пасажир валідував свою загальну ЛеоКарт, списання за всі здійснені реєстрації проїзду з 28 березня по 3 квітня також проходитиме поступово. За день може відбутися кілька списань, в міру опрацювання відвантажених даних реєстрацій із бортових систем. Одне списання – зняття за валідації, що здійснили протягом окремого дня.
Актуальний баланс відображатиметься лише після зняття коштів за всі здійснені валідації впродовж 28 березня - 3 квітня», - наголосили у ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, про впровадження електронного квитка у громадському транспорті Львова заговорили ще у 2012 році. Місто мало стати першим в Україні, що запустить спеціалізовану систему оплати за проїзд. За задумом, це б дозволило ліквідувати обіг чорної готівки та облікувати всіх пасажирів, для прозорості ринку перевезень. Та в підсумку, столиця Галичини може претендувати на запис до книги рекордів Гіннеса у номінації найдовшого впровадження Е-квитка. А як показала практика — і найбільш невдалого. Незабаром виповнюється 100 днів, з дати запровадження нової системи оплати проїзду. З цієї нагоди журналісти проєкту розслідувань «Змови» проаналізували, задум авторів і його відверто провальний результат.
ІА "Вголос": НОВИНИ