За словами продакт-менеджера компанії Вілла Каткарта, якого цитує Тechcrunch.com, проблема із якою стикаються у компанії - це те, що люди приходять у FB кожного дня, проте вони не мають достатньо часу, щоб переглянути абсолютно все, що відбувається у мережі.
Загалом, було названо чотири основні чинники її формування, які і визначають, чи видається те чи інше повідомлення у новинній стрічці.
1. Колишня взаємодія із автором повідомлення - пости відображаються настільки часто, наскільки більше «лайків» користувач ставив колишнім повідомленням цього автора.
2. Поведінка друзів користувача: якщо більшість друзів проігнорувало повідомлення чи позначило його як небажане, користувач, його, скоріше за все, не побачить.
3. Колишня взаємодія із повідомленням певного типу - якщо користувач часто ставить «лайк» фотографіям, у його стрічці будуть частіше показуватися фотографії.
4. Не виводяться повідомлення, на які найбільше жалілися користувачі.
Для більшої наочності, Каткарт привів приклад із «Зоряними війнами».
«До прикладу, Дарт Вейдер і Люк Скайвокер підтвердили, що вони є один одному батьком та сином. Щоб вирішити чи показувати це повідомлення магістру Йоді, Facebook дивитиметься на те, чи ставив Йода «лайки» іншим постам Люка та Вайдера, чи сподобалося це повідомлення Хану Соло і принцесі Леї, чи ставив Йода «лайки» іншим повідомленням із зміною статусів стосунків і чи не викликали колишні повідомлення Дарта Вейдера великої кількості нарікань», - розповідає менеджер компанії.
Джерело: Українська правда
ІА "Вголос": НОВИНИ