Про це йдеться у заяві ГО, яка є у розпорядженні Вголосу.

Управління транспорту і зв’язку Львівської міської ради та депутатський корпус повинні:

1. Забезпечити встановлення інформаційних стендів з інформацією про номер маршруту, похвилинний графік (не інтервал) руху та зрозуміле графічне зображення напрямку руху (карту) – на кожній зупинці.

2. Зобов’язати перевізників встановити у кожному автобусі у кожному автобусі інформацію про графік руху та графічне зображення напрямку руху, ззовні автобусу розмістити електронні табло із номером та напрямком маршруту, щоб цю інформацію також було видно у вечірній/нічний час.

3. Забезпечити наявність на кожному маршруті достатньої кількості автобусів, для дотримання заявленого графіку руху.

4. Оперативно вносити зміни маршрути згідно скарг та звернень мешканців.

5. Впровадити єдині для всіх маршрутів квитки, в т.ч. пільгові, для одного чи декількох видів транспорту, дійсні для разового проїзду, проїзду на протязі 90 хв., 3 год., денні квитки, тижневі, місячні квитки. Квитки мають продаватись як у кіосках, так і в водіїв та компостуватись при посадці в автобус.

6. Зобов’язати перевізників якомога швидше розпочати оновлення парку власних автобусів на нові великі машини типу СітіЛАЗ, обладнанні кондиціонерами та електронними табло.

7. Здійснити впровадження нічних маршрутів.

8. Впровадити систему контролю за дотриманням графіку руху на маршрутах. Запровадити подачу оперативної інформації про реальний час очікування наступного автобуса на всіх зупинках по кожному маршруту, особливо у вечірній час, після 21.00, коли водії через невелику кількість пасажирів просто їдуть у парк. Для цього обладнати автобуси GPS-передавачами.

9. Жорстко карати водіїв автобусів за хамську поведінку стосовно пасажирів, паління за кермом чи розмови по телефону.

10. Жорстко карати перевізників за випуск брудних, неналежно підготовлених або технічно несправних автобусів.

11. Розробити план заходів та механізм створення єдиного міського підприємства з пасажирських автобусних перевезень, в яке можуть увійти існуючі перевізники, так як це є у більшості європейських міст.

12.Здійснювати контроль та карати перевізників, які допускатимуть порушення під час обслуговування маршрутів

Також громадські діячі просять дати належну оцінку діям посадових осіб, відповідальних за впровадження змін у транспортній мережі Львова.

Повний текст заяви можна завантажити тут.

ІА "Вголос": НОВИНИ