За словами представників міської ради, зокрема заступника начальника управління економіки департаменту економічної політики ЛМР Галини Стадницької-Гірняк, за результатами аналізу даних поданих 19-ма підприємствами-перевізниками, ціна 2 грн. за проїзд є обґрунтованою, оскільки вартість обслуговування автобусів зросла. Основою формування тарифу є аналіз витрат підприємств, що займаються перевезеннями (заробітна плата, паливо, мастильні матеріали, ремонт, технічне обслуговування тощо). Також у статті витрат вказано суму відсотків, яку сплачують перевізники за куплений в кредит автобус.
Водночас один з основних аргументів представників громадських організацій полягав на тому, що ці цифри витрат є завищеними, а крім того, ніхто не в змозі чітко порахувати пасажиропотік у маршрутках Львова, оскільки водії не видають мешканцям квитки за проїзд і облік реальних коштів не проводиться.
У проекті рішення, котрий був розданий учасникам громадських слухань вказано, що витрати перевізника становлять 13,30 грн./1км пробігу. Проте не вказано суму виручки, котру отримує підприємству за цю саму одиницю пробігу.
В кінцевому випадку голосування щодо доцільності підвищення тарифів на громадських слуханнях не відбулося. Більшість присутніх у сесійній залі ЛМР були представники фірм перевізників. Натомість представники громадських організацій, зокрема Об’єднання профспілок Львівщини, Галицького форуму Львова, ГО «Вартові Закону» та ін., змушені були покинути приміщення міськради протягом слухань, оскільки перевізники не дозволяли їм висловити своєї думки здіймаючи шалений галас і оплески у випадку, якщо хтось із представників ГО промовляв через мікрофон.
ІА "Вголос": НОВИНИ