Які саме неузгодженості з міською радою перешкоджали будівництву стадіону?
В нас були технічні суперечки стосовно проекту. Це технічна сторона. Ми думали, що ми праві, а замовник вважав, що він. Було різне бачення вимог УЄФА. Всі працюють згідно одних вимог, але бачення різні. Вони не дуже відрізнялися, але невеликі відхилення були. Проте ми дійшли до спільного знаменника і продовжуємо працювати на повну потужність. Навіть з подвійною потужністю. Поки що нових таких проблем немає.
Через ці проблеми ми знизили темпи. Тепер, щоб наростити графік доводиться працювати у посиленому режимі. Раніше ми планували працювати послідовно: зробити колони північної частини, потім східної, південної і так далі. Зараз ми працюємо в трьох напрямках, відразу північ, схід і південь. Ми збільшили кількість працівників. Відповідно зараз ми будемо робити регеля на всіх трьох сторонах, щоб наростити темпи і вирівнятися з графіком.
Скільки сьогодні працівників виконують роботи?
На стадіоні працює 140 осіб. З львівського регіону у нас працює близько 60 осіб.
Коли ви зможете реально наздогнати графік УЄФА?
Я думаю через місяць-півтора ми доженемо. В жовтні ми хочемо закінчити робити північну трибуну: поставити регеля, балки, перекриття тощо. Також почнемо робити південну і східну.
По злітно-посадковій смузі, за словами віце-прем’єр-міністра Івана Васюника, також є відставання. Чи встигаєте ви підготувати цей об’єкт?
В нас немає відставання від графіку, тому що той графік, котрий ми подали в УЄФА, ми виконуємо. Звичайно, хотілося б, щоб все рухалося швидше. Проте зараз виконуємо все згідно графіку. Стараємося впроваджувати сучасні технології і методи, що прискорити процес, але не завжди це спрацьовує. Але графік ми не «зриваємо». Те, що ми запланували на цей рік - ми виконуємо так як потрібно. Зараз ще взяли шмат перону біля майбутнього терміналу. Згідно графіку ми повинні були його розпочати пізніше. Справа в тому, що злітно-посадкову смугу не можна робити взимку, тому до початку зими ми хочемо виконати частину перону, щоб на наступний рік площа робіт на злітно-посадковій смузі була менша.
Коли планують поставити бетонний завод біля місця реконструкції смуги?
Його розпочнуть ставити вже наступного тижня. Згідно технології, завод має знаходитися поруч з місцем виконанням робіт. Місце розташування вже узгоджено на території колишнього воєнного аеропорту.
На яку суму вже виконано робіт на місці злітно-посадкової смуги?
Зараз у нас міняється замовник і я не можу точно сказати, оскільки частина виконання переходить до нового замовника. Незабаром будуть оформлятися документи і ми проведемо підсумки. Зараз рахують об’єми робіт і все решта. В кінці місяця буде точно відомо на яку суму виконано робіт.
На стадіоні робіт виконано десь на суму 50 млн. грн.. Точніше сказати можна буде в кінці місяця. Зараз практично всі роботи, котрі ми представили нам оплатили.
Багато робіт, що вимагають довгого терміну виконання ще не закінчено. Після їх завершення, ми представимо замовнику те, що зроблено і отримаємо кошти.
Чи реально виконати цей обсяг робіт у такі вузькі терміни? Тріщини не появляться?
Це реально. Тріщин не буде, тому що всі матеріали, котрі застосовуються - сертифіковані. Є сертифікати якості і робіт, котрі ми виконуємо. Наші роботи контролюються, відповідно до всіх норм. Навіть найменші відхилення були б зафіксовані.
Як виглядає ситуація з дозволами?
Поки що ми маємо дозвіл лише на фундамент північної трибуни. А фундаменти вже зроблені. Тобто ми вже зробили те, що маємо, але дозволів немає.
Тут були і Президент, і прем’єр-міністр, і сказали, щоб ніяких перешкод для будівництва стадіону не було. Контролюючі органи попросили менше нас курувати, щоб запобігти зупинці робіт. Можна б було згідно тих документів, котрі ми подали видати дозвіл, якщо не на всі роботи, то хоча б на певну частину, котру ми виконуємо. Але цього також нема. Говорять, що це питання вирішується.
Фактично це парадокс. Ми маємо виконувати роботу в досить короткі терміни. Ми не можемо її зупинити, тому що це державна програма. Навіть не зважаючи на те, що це державна програма в нас немає дозволу.
Хто сьогодні є вашим замовником від міської ради: Управління капітального будівництва чи Дирекція стадіону?
УКБ, а Дирекція уклала договір з УКБ на проведення технічної перевірки. Вона провіряє і документацію і проведення монтажних робіт.
ІА "Вголос": НОВИНИ