«В Європі свободи ринку більше немає, і для свого товару виробник не може вибирати назву, яка йому сподобалося. Строгий контроль, що навис над назвою марки, шкодить продажам і значно знижує конкурентоспроможність», заявив Федеріко Кортес, якому відмовили у реєстрації

Він намагався зареєструвати торгову марку алкогольних напоїв під оригінальною назвою «Hijoputa», що в перекладі з іспанської означає «Cучий син». Саме таку назву він вирішив дати новій серії кантабрийских настоянок орухо.

Євросоюз заявив, що подібного роду назва «суперечить правилам пристойності або хорошим манерам», і в реєстрації торгової марки відмовив.

В свою чергу Кортес каже, що іспанські покупці цю назву сприйняли б у жартівливій формі, так як самоназва походить від простих жителів, які після випитої чарки орухо можуть вигукнути «Qué buenu ye el hijoputa! Por ahí va la cosa» («Як жеж добре, сучий син! Це те, що треба»).

Спиртні напої з жаргонними словами компанія Federico Cortés del Valle SL вже випускає, наприклад, «Que te den por el ...», «De puta madre» або «Por qué no te callas».

Давати торговим маркам незвичайні назви останнім часом стало модним і популярним. Найвідоміший приклад, який можна привести це сир, який має форму жіночих грудей і називається «Tetilla» («Сосок»).

Джерело: Алкоголь.su

ІА "Вголос": НОВИНИ