До таких висновків дійшов засновник компанії PrivacyChoice Джим Брок, який зібрав понад 4 тис. угод про політику конфіденційності, що зустрічаються в інтернеті.

Вивчивши 2,5 тис. правил захисту персональних даних, його команда дійшла висновку, що 60% сайтів мають право не видаляти особисту інформацію, а 20% - можуть її продавати, пише Ars Technica.

Угода про політику конфіденційності є майже на кожному сайті. У ній може бути вказано, що ресурс, наприклад, має право збирати персональні дані або продавати їх третім особам, однак відшукати такі пункти буває нелегко.

Через наявність юридичних формулювань і термінів такий документ, як правило, занадто складний для розуміння простим користувачем: він не знає, на які нюанси слід звертати увагу і, напевно, не стане читати об'ємний договір до кінця.

За словами Брока, 63% з 2,5 тис. ресурсів пообіцяли не розкривати дані, 10% (включаючи Apple.com) заявили, що не будуть ділитися ними в рекламних цілях, а 8% запевнили, що взагалі їх не збирають. Так, решта 20% сайтів не стали уточнювати, що вони планують робити з персональною інформацією.

«Якщо у них немає чіткої заяви, що вони не продають дані, то вам потрібно подумати двічі, перш ніж ділитися з ними своїм профілем у Facebook», - зазначив Брок.

Джерело: ТСН

ІА "Вголос": НОВИНИ