Як зазначив на сьогоднішній прес-конференції у центрі «Україна-2012» заступник генерального директора Укрзалізниці Леонід Лобойко, залізниці України вже готові перевезти всіх уболівальників, які оберуть потяги як засіб пересування між містами, що приймають матчі, повідомляє «Обозреватель».
«Точну кількість потягів ми можемо знати тільки після проведення жеребкування. Технічно ми готові. Але не розуміючи, які матчі де проходитимуть і скільки квитків на них куплено, ми не можемо поки розрахувати пасажиропотік», - повідомив Леонід Лобойко.
Хоча залізничники збираються запустити напередодні чемпіонату швидкісні потяги між містами, які приймають Євро, основні перевезення припадуть на традиційні нічні потяги. Попередньо Укрзалізниця розрахувала, що традиційними нічними потягами із Києва до Харкова перевезе понад 9 тис. пасажирів; із Києва до Донецька - близько 7 тис. пасажирів; із Києва до Львова - понад 8,7 тис. пасажирів; із Харкова до Донецька - близько 5,4 тис. пасажирів, із Харкова до Львова - близько 10 тис. пасажирів; із Донецька до Львова - близько 7,3 тис. пасажирів.
Перевезення швидкісними потягами здійснюватиметься по національному швидкісному коридорі Львів - Київ - Полтава - Красноград - Лозова - Донецьк. По 3 пари поїздів курсуватиме за маршрутами Київ - Харків та Київ - Львів, по 2 пари потягів - Київ - Донецьк, Харків - Донецьк.
Із Європи курсуватимуть приблизно 15 поїздів і понад 10 безпересадочних вагонів.
Також українські та польські залізничники розробили низку заходів для узгодження графіка руху потягів і спрощення митних і прикордонних поїздів при проходженні із Польщі в Україну і назад.
Уже узгоджено рух міжнародних пасажирських потягів через наступні прикордонні переходи: Ягодин - Дорохуськ - 5 пар поїздів та Мостиська-2 - Пшемисль - 5 пар поїздів. Пересадку пасажирів пропонується здійснювати на існуючих терміналах: Ягодин (Укрзалізниця), Дорохуськ, Пшемисль, Хелм (Польські державні залізниці).
Розроблено два варіанти митних і прикордонних процедур. Перший - контроль польських і українських прикордонних служб буде здійснюватися в одному місці, другий - окремі інспекції польських та українських служб, кожна на своїй території, у прикордонній смузі під час прямування потяга, здійснює всі процедури за допомогою мобільних пристроїв. Зараз між залізничниками, митниками та прикордонниками триває узгодження оптимального механізму.
ІА "Вголос": НОВИНИ