Як повідомив на брифінгу начальник управління зовнішньоекономічної діяльності та інвестицій Сергій Кіраль, до участі в конкурсі зголосилися три компанії — «Хока Інжиніринг Конструкціоніс» (Іспанія), «Альпіне Бау» (Австрія) та «Онур» (Туреччина).

На запитання журналістів, чи то не та сама «Альпіне», що виготовила проект львівського стадіону до Євро-2012, Кіраль відповів: «Я знаю одну «Альпіне». Це та сама «Альпіне».

Крім того тендером цікавились ще три консорціуми — з Польщі, Німеччини та Угорщини, вони придбали тендерну документацію, але своїх пропозицій не подали.

На тендер було винесено загалом чотири ділянки. Іспанці і турки виявили бажання реконструювати їх усі, австрійці — лише три з чотирьох.

У скільки вони оцінили свої послуги, ані представник міськради, ані представник французької «Egis Bceom», яка виступила консультантом Львова у проведенні цього тендера, повідомити відмовились.

«У мене є застереження, щоб давати таку інформацію до підписання контракту. Ми знаємо ці ціни, але специфіка в тому, що ми бачили тільки підсумкову ціну. Вона складається з великої кількості елементів складових кошторису, які ще треба перевірити і верифікувати», — сказав Мішель Бов’є з «Egis Bceom».

Він уточнив, що місто готове витратити на роботи по чотирьох ділянках 10 млн. євро. «Але це дуже груба оцінка», — зазначив він.

За словами Сергія Кіраля, оцінка пропозицій учасників тендеру займе максимум два тижні.

Таким чином уже в жовтні 2010 року може розпочатися реконструкція ділянок.

За інформацією прес-служби Львівської міськради, тендер стосується 4 ділянок. Це вул. Коновальця – від кільця трамваю №2 до вул. Мельника, від вул. Коновальця вул. Мельника – Генерала Чупринки до вул. Київської, вул. Личаківська – від пл. Митної до вул. Заньковецької, і вул. Городоцька – від вул. Чернівецької до вул. Шевченка.

Загалом за цими трамвайними маршрутами є 11 ділянок, які потребують реконструкції.

Нагадаємо, Львів отримав від ЄБРР кредит на 38 млн. євро. Разом з тим місто залучило грант на 2,6 млн. євро для розвитку дорожньо-транспортного господарства.

Інвестиції ЄБРР спрямують на галузь муніципального електротранспорту (ЛКП «Львівелектротранс» отримав 12 млн. євро) та дорожню інфраструктуру (ЛКАТП-1339 отримає 26 млн. євро).

ІА "Вголос": НОВИНИ