Основні завдання Концепції розвитку велосипедного руху і облаштування велосипедної інфраструктури у Львові:

• розробка і включення мережі велосипедних доріжок до складу нової транспортної схеми міста, а також генерального плану Львова;
• затвердження технічних норм (методичних засад) на проектування та ознакування велосипедних доріжок;
• щорічне, згідно з планом реконструкції доріг, створення велодоріжок різних категорій, що будуть з’єднувати райони міста з його центральною частиною та між собою;
• створення велодоріжок у парках та рекреаційних зонах міста;
• збільшення кількості велостоянок і велопортів через залучення до цього приватного сектору та інвесторів (торгові центри, крамниці тощо);
• залучення до активного та здорового способу життя усіх мешканців міста, насамперед активного, працездатного населення;
• збільшення частки велосипедного руху;
• залучення до створення велоструктури навчальних закладів та закладів охорони здоров‘я;
• поєднання велосипедного руху з громадським транспортом, шляхом створення та розміщення мережі пунктів для паркування та зберігання велосипедів.

Крім цього пропонується створити ЛКП, яке б займалося прокатом велосипедів.

Концепція розбита на 2 етапи: перший – з 2010 по 2015 роки, другий з 2015 по 2020 роки.

Цього року будуватимуть велодоріжки у паркових зонах і вулицях, робити відповідне ознакування.

Очікувані результати. У 2012 році кількість кілометрів, які проїдуть велосипедисти, має бути на 200% більша, ніж у 2009 році. У перспективі час подорожування на велосипеді між головними пунктами міста має зменшитися на 30%. Час подорожування велосипедом на віддаль до 5 км не повинен бути більшим від такого ж часу для автомобіля.

Кількість подорожей велосипедом у загальній комунікації має зрости на 20% до 2020 року за рахунок частки моторизованого руху.

До 2012 року велосипед має стати частиною транспортної політики підприємств.
За словами одного з розробників концепції Анатолія Забарила, вже зараз близько 40% львів‘ян готові пересісти на велосипеди. За умови створення належної інфраструктури, то в міськраді сподіваються, що велосипедистів у Львові значно побільшає.

Зараз для велосипедистів рух по дорогах Львова є небезпечним. «Велосипедисти відчувають себе як заєць на полюванні», - наголосив Забарило.

Усі запропоновані заходи, за його словами, зробить рух велосипедистів більш безпечним.

ІА "Вголос": НОВИНИ