Як і в першому етапі, таємні клієнти нічим не відрізнялися від звичайних відвідувачів. Переважно участь у проекті брали молоді люди, які проходять стажування у Львівській міській раді.

«За чотири місяці проект «Таємний клієнт» показав реальні результати. Працівники ЖЕКів почали більш ввічливо та коректно ставитися до відвідувачів, а у самих приміщеннях почали наводити лад. Це реальний результат, який насправді нічого не коштував для міста. Наш основний ресурс – це якісна робота молодих людей, які хочуть допомогти навести лад у місті», - розповіла керівник управління внутрішньої політики Наталя Міхнова.

Моніторинг показав, що 80% ЛКП розпочали наводити лад. Більшість приміщень привели до належного вигляду: збільшилася кількість крісел для мешканців, почали ремонти приміщень. Проте залишилася низка проблем, над вирішенням яких продовжать працювати районні адміністрації.

«Цей проект – це визначення якості послуг самим клієнтом. Такий підхід дає нам можливість бути максимально об’єктивними в оцінці роботи ЖЕКів. «Таємний клієнт» надав значної динаміки роботі ЛКП», - зазначив координатор проекту Олег Пилипенко.

Нагадаємо, суть проекту «Таємний клієнт» полягає у внутрішньому моніторингу роботи районних адміністрацій та ЛКП міста. З допомогою волонтерів проведено обстеження у приміщеннях усіх районних адміністрацій та ЛКП. За результатами кожної перевірки учасники проекту готують звіт із фотоматеріалами, а міський голова дає відповідні доручення керівникам районних адміністрацій для виправлення виявлених недоліків.

ІА "Вголос": НОВИНИ