ЛЬВІВ, 11 КВІТНЯ, PRESSTIME.COM.UA. – Львівська залізниця закликала своїх клієнтів відповідально ставитися до використання рухомого складу
Як повідомляє прес-центр залізниці, з вини деяких підприємств-вантажовідправників та вантажоотримувачів на Львівській залізниці склалася критична ситуація щодо неефективного використання рухомого складу.
Насамперед це завдає збитків самій залізниці, а також лягає тягарем на плечі споживачів і не дає змоги вчасно та у повному обсязі забезпечувати вагонами інших клієнтів.
Основна проблема полягає у тому, що довготривале перебування під вивантаженням призводять до неефективного використання гостродефіцитного рухомого складу – піввагонів, не краща ситуація і з критими вагонами. Причина цього не рідко криється у низькій платі за користування рухомим складом та поганій організації роботи вантажоотримувачами. Часто через неврахування своїх потужностей підприємства просто не здатні вивантажувати ту кількість вантажів, яку замовили і отримали. До прикладу, критична ситуація склалася для залізниці із ВАТ «Волиньцемент» (м. Здолбунів Рівненської області). З подорожчанням газу підприємство перейшло на альтернативні види палива, зокрема, вугілля, однак не врахувало своїх можливостей для його вивантаження. Зважаючи на це, із 1 по 6 квітня на станції Здолбунів в очікуванні вивантаження простоювали 325 (!) вагонів. Схожа ситуація і з ВАТ «Миколаївцемент», на Львівщині. Там також простоюють понад 50 вагонів із вугіллям, у той час, як підприємство готове вивантажувати у добу не більше 10 вагонів. По станції Клевань (Рівненська область) на під’їзних колях ЗАТ «Консюмерс-Скло-Зоря» та ТОВ «Одек Україна» кількість вагонів досягла за цей час 121, а по станції Іваничі (ДП «Волиньвантажсервіс», Волинська область) – 86. Складна ситуація із вивантаженням деревини склалася і на станціях Рожнятів (вантажоотримувач ТОВ «Кроно-Україна», Івано-Франківська область) та Надвірна (ЗАТ «Інтерплит», Івано-Франківська область).
Зважаючи на це, Львівська залізниця закликає вантажовідправників і вантажоотримувачів реально оцінювати свої можливості та ставитися відповідально до використання рухомого складу. В іншому випадку залізничники залишають за собою право забезпечувати вагонами тих, хто недобросовісно їх використовує, в останню чергу.
ІА "Вголос": НОВИНИ