Про це повідомляє ГО «Громада та ініціатива» на своїй сторінці у Фейсбук.
Сьогодні ж постійна комісія Львівської обласної ради з питань комунального майна та приватизації не підтримала згаданий проект рішення «Про затвердження Переліку об’єктів залучення інвестицій та умов конкурсу».
Зокрема, цим проектом рішення передбачається залучити «інвестиції» в нежитлові приміщення за адресами:
1) м. Львів, вул. Є. Коновальця, 114, 116, (площа нежитлових приміщень 704,1 кв. м., площа земельної ділянки – 0,44 га), якими користується КЗ ЛОР «Комунальний дитячий кардіоревматологічний санаторій;
2) м. Львів, вул. В. Винниченка, 18 (площа нежитлових приміщень 7833,3 кв. м., площа земельної ділянки 1,88 га), якими користується КП ЛОР «Підприємство автотранспортного обслуговування» (внутрішній дворик обласної ради).
Громадські активісти зазначають, що насправді, цей проект рішення є тіньовою схемою для приватизації комунального майна, адже під поняттям залучення інвестицій розуміється відчуження майна та земельних ділянок:
«На підтвердження цього цитуємо пункт 12 умов конкурсу на залучення інвестицій у приміщення на вул. Коновальця, 114, 116: «Після завершення робіт з реконструкції об’єкта із залучення інвестицій та здачі його в експлуатацію - реєструється, як власність Львівської обласної ради нежитлові приміщення загальною площею не меншою від площі об’єкта залучення інвестицій на момент укладення договору про залучення інвестицій. Решта приміщень – реєструються, як власність переможця конкурсу.
І цитуємо пункт 15 щодо залучення інвестицій у цей же об`єкт: «Переможець конкурсу зобов’язується звернутись до власника земельної ділянки щодо її викупу після повного виконання договору про залучення інвестицій».
Така ж схема прописана і в умовах конкурсу на залучення інвестицій у нежитлові приміщення на вулиці Винниченка, 18. Зокрема, пунктом 13 визначено: «Після завершення робіт з реконструкції об’єкта із залучення інвестицій та здачі його в експлуатацію, реєструються, як власність Львівської обласної ради нежитлові приміщення загальною площею не меншою від площі об’єкта залучення інвестицій на момент укладення договору про залучення інвестицій ( у тому числі приміщення корпусу гаражів загальною площею, наявною на момент укладення договору про залучення інвестицій), решта приміщень – реєструються, як власність переможця конкурсу».
Варто зазначити, що конкурсна комісія із залучення інвестицій була сформована в кулуарний спосіб головою обласної ради. Нагадаємо, що на сесії обласної ради 17 квітня 2018 року під час розгляду відповідного питання про положення про залучення інвестицій були пропозиції від депутатського корпусу не надавати повноваження голові обласної ради формувати кількісний та персональний склад конкурсної комісії, оскільки це несе за собою відомі корупційні ризики. Проте голова обласної ради Олександр Ганущин навіть не поставив цю правку у порядок денний.
Як наслідок, він власноруч своїм розпорядженням № 428 від 26 квітня 2018 року сформував конкурсну комісію під два ласих об`єкти. Також треба додати, що навіть своє перше засідання від 27 квітня 2018 року так звана конкурсна комісія не змогла провести публічно, адже це було зроблено без відповідного оголошення на офіційному веб-сайті обласної ради та без запрошення журналістів і громадськості.
«Голова конкурсної комісії Володимир Гірняк тоді запевнив через офіційний прес-реліз обласної ради, що «Пооб’єктні пропозиції пройдуть масштабне обговорення, а після – їх розгляне сесія обласної ради». Як бачимо пропозиції так і не пройшли масштабні обговорення, а сьогодні 29 квітня 2018 року президією обласної ради відповідний проект рішення був включений до порядку денного на сесію обласної ради 5 червня 2018 року.
Тому попри негативний висновок профільної комісії небезпека полягає у тому, що цей проект рішення все одно буде розглядатися на сесії обласної ради 5 червня 2018 року, а до того моменту справжні замовники тіньової приватизації можуть домовитися з депутатським корпусом про винесення позитивного рішення», - зазначили активісти.
ІА "Вголос": НОВИНИ