Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» зупинила роботу з клієнтами і не повертає гроші за скасовані авіарейси.
Про це пишуть користувачі Facebook під публікацією авіакомпанії, в якій сама компанія стверджує, що опція повернення грошей у них є.
Наразі на сайті МАУ не можна оформити саме повернення коштів – лише «електронні гроші» або «зміну бронювання».
Після публікації цієї інформації МАУ видалила допис із мережі, у нас залишився лише скріншот
«Мені вдалось поспілкуватися з працівниками колцентру за день до відправлення їх на карантин. 17 березня вони повідомили, що дійсно мій рейс скасували, але повернути кошти можуть лише за правилами тарифу, тобто близько третини суми, або перерахувати всі гроші лише на ваучер. Авіакомпанія відмовилась робити повернення вартості квитка відповідно до Регламенту ЄС та українських Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, яким керується у своїй діяльності», – повідомив нам клієнт авіакомпанії Андрій Рудзевич, який 27 березня мав летіти до Барселони.
Також він зазначив, що коментарі під публікаціями в спільноті МАУ свідчать про масове ігнорування компанією вимог клієнтів.
За інформацією видання Главком, директор з комунікацій МАУ Євгенія Сацька повідомила, що нині співробітники авіакомпанії у відпустці, тож вони не можуть відповісти на запити про повернення квитків. Крім того, також у МАУ зараз в обробці 25 000 звернень.
Раніше в авіакомпанії МАУ обіцяли зв'язуватися з кожним пасажиром скасованих рейсів, який залишив свої прямі контактні дані під час бронювання квитків. МАУ через коронавірус скасувала рейси до 16 країн світу.
Додамо, 16 березня Антимонопольний комітет розпочав розслідування щодо МАУ через підвищення цін на рейси, заплановані до закриття кордонів.
ІА "Вголос": НОВИНИ