У жодній цивілізованій країні Європи уже немає подібних державних залізничних монополій. Такі компаній-монополістів, як УЗ уже давно поділили на невеликі та дозволили приватним підприємцям займатись залізничним бізнесом.

Про це повідомив голова Комітету економістів України Андрій Новак.

«А жахлива ситуація із «Укрзалізницею» пояснюється одним – тим, що це монополіст. А коли є монополія, вона дає максимальну ціну за мінімальну якість. І вся діяльність «Укрзалізниці» – це яскраве підтвердження цього. А тому вихід із цієї ситуації – це демонополізація ринку залізничних перевезень: пасажирських та вантажних. Коли буде конкуренція, вона змусить кожного гравця піднімати якість послуг та визначати адекватні, конкурентні ціни.

«УЗ» потребує кардинальних змін. Бо поки вона буде в тому стані, в котрому є, який би керівник не приходив, яку б він зарплату не отримував – державна компанія буде у вкрай плачевному стані.

На ринок мають зайти або іноземні компанії, або ж наші приватні підприємці. Бо усі залізничні перевезення є прибутковим бізнесом», - наголосив Новак.

Весь текст можна прочитати за посиланням: Жахи нашої «Укрзалізниці»: що з цим робити?

ІА "Вголос": НОВИНИ