Роботу управління державної реєстрації визнали незадовільною через відсутність належних умов у приміщенні, яке займає управління і в якому перебувають підприємці під час проходження реєстрації.

Як розповів в.о. начальника управління державної реєстрації Львівської міської ради Володимир Дуда, з 2004 року управління змінило вже 3 приміщення, на ремонт теперішнього вже витрачено 3,5 мільйони гривень, але необхідні ще кошти.

Перший заступник міського голови Львова Олег Синютка вважає такі витрати недоцільними і запропонував оцінити роботу управління державної реєстрації як незадовільну. Його пропозицію підтримали члени виконкому.

Директору Департаменту житлового господарства та інфраструктури Юрію Гольцю члени виконкому порадили провести кадрові зміни і скоротити частину працівників департаменту, наразі роботу департаменту визнали незадовільною.

Натомість оцінку «задовільно» отримали Департамент містобудування, департамент фінансової політики, департамент „Євро-2012”, „Адміністрація міського голови”, управління охорони історичного середовища, управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, адміністративно-господарське управління, управління муніципальної дружини, архівний відділ міської ради.

Найвищу оцінку – «добре» – отримали Департамент економічної політики, гуманітарної політики, юридичне управління ЛМР, управління «Дозвільний офіс» і організаційне управління.

 

ІА "Вголос": НОВИНИ