«Мета проекту «Яблуко щодня» - знайомство споживачів із продукцією польських виробників і допомога в оцінці якості придбаних фруктів. Інформаційна складова полягає в тому, щоб споживачі Росії та України більше дізналися про поживні властивості яблук», - сказав М.Малішевскій.

За його словами, цільовими аудиторіями проекту є жителі великих міст, освічені споживачі, що піклуються про своє здоров'я і зовнішній вигляд, а також оптові та роздрібні торгові фірми.

«Головні переваги яблук, що надходять з Європи, - це їх натуральність, свіжість, високі смакові якості, помірні ціни і доступність протягом всього календарного року», - вважає глава Асоціації садівників Польщі.

Як повідомив президент Бєльського відділення Асоціації садівників Польщі Яцек Прушківська, за один сезон в 27 країнах Європи виробляється 7-11 млн. тонн яблук, при цьому провідними виробниками є Польща, Італія та Німеччина.

Я.Прушковскій зазначив, що у виробництві яблук необхідно поєднувати сучасні технології та заходи безпеки. «Полив і внесення добрив при виробництві яблук у Польщі повинен відповідати всім вимогам ЄС. Контроль якості здійснюється за принципом випадкового відбору. Крім того, польські виробники намагаються використовувати біологічні і природні методи захисту: обприскують сади рапсовим маслом або використовують хижих комах проти шкідників. В результаті з одного саду при інтенсивному виробництві вдається зібрати 40-60 тонн яблук на рік», - сказав він.

У свою чергу, віце-президент Агентства сільськогосподарського ринку Польщі Люциан Зволак розповів про роботу агентства по просуванню польської сільгосппродукції.

«Отримуючи кошти з ЄС і держбюджету Польщі, ми намагаємося просувати продукцію наших регіональних виробників як на внутрішньому ринку і ринку ЄС, так і поза Євросоюзу, зокрема, в Росії та Україні. Наприклад, два роки тому ми організували презентацію польської сільськогосподарської продукції в посольстві Польщі в Москві», - сказав він.

Крім того, агентство допомагає сільгоспвиробникам і виробничим об'єднанням Польщі проводити самостійні акції з просування своєї продукції при співфінансуванні з боку держбюджету і бюджету ЄС. За вісім років членства Польщі в ЄС проведено вісім подібних кампаній, ще дев'ять реалізуються в даний час, повідомив Л.Зволак.

Він додав, що кошти ЄС для проведення подібних кампаній виділяються на конкурсній основі.

«При цьому початкове фінансування здійснює сам виробник, а ЄС згодом у разі позитивного результату кампанії компенсує витрачені виробником кошти. «Яблуко щодня» якраз є прикладом такої кампанії», - додав Л.Зволак.

Джерело: АПК-Інформ

 

ІА "Вголос": НОВИНИ