За словами Любові Качмар, «Львівводоканал» не має індивідуальних договорів з кожним мешканцем, в яких би було прописано можливість відключення від водопостачання та водовідведення без згоди мешканця.

«Боржником визнається людина, яка уклала з підприємством договір, отже, немає договору, немає і боргу», – вважає Любов Качмар.

Також помічниця Теодора Дяківа задала заступнику ЛМКП „Львіводоканал” питання щодо перерахунку боргів згідно з рішенням Апеляційного суду про тарифи від грудня 2008 року.

Олег Капко прокоментував ситуацію з перерахунками так: „Львівводоканал” є у власності міста, отже ми виконаємо перерахунки тільки тоді, коли місто вирішить питання фінансування відшкодувань за перерахунками”.

Щодо укладання договорів Олег Капко відзначив, що мешканці укладають індивідуальні договори з житлово-комунальними підприємствами, які є виконавцями послуг.

Як розповів Олег Капко, згідно з пунктом 5 частини 3 статті 20 Закону України „Про житлово-комунальні послуги” мешканці зобов’язані сплачувати за надані послуги і робити це вчасно їх зобов’язують статті 67, 68, 162 Житлового Кодексу України. Також він додав, що згідно зі статтею 29 Закону України „Про питну воду і питне водопостачання” водоканали мають право обмежувати водопостачання без згоди мешканців, якщо ті своєчасно не сплачують за послуги.
 
Сьогодні у Львові працівники «Полтавводоканалу», які прибули на запрошення львівського водоканалу, почали відмикати боржників за воду від каналізування.

Загальний борг мешканців міста перед «Львівводоканалом» складає 92 млн. грн.

ІА "Вголос": НОВИНИ