Через війну Україну вимушено залишили мільйони українців, значна частина з яких — жінки. Тобто головна цільова аудиторія брендів косметики та доглядових засобів. Тому не обовʼязково вивчати дані статистики, щоб зрозуміти: косметологічний ринок в Україні наразі переживає не найкращі часи. Втім це питання все ж варте уваги.
До початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року Україна посідала третє місце у Східній Європі за обсягами ринку косметології. Як зазначають експерти сайту з промокодами emporium.com.ua, на той час український ринок поступався лише польському та російському й складав понад 3 мільярди доларів США. А найпопулярнішими світовими брендами серед українських покупців були:
- Chanel;
- Dior;
- Lancome;
- Guerlain;
- Dolce & Gabbana.
Нещодавно ситуацію на ринку прокоментував представник інтернет-магазину брендової парфумерії та косметики Notino:
«Стосовно того, що український ринок парфумерії переживає не найкращі часи, це дійсно так. Після початку війни значна частина косметологічної продукції автоматично увійшла до списку “не на часі” й де-факто потрапила до тієї категорії товарів, на якій можна заощадити. В свою чергу падіння попиту змусило багатьох представників бізнесу йти на певні поступки й знижувати ціну на більшість позицій, проводити різноманітні акції, пропонувати промокоди тощо. І вже зараз ми бачимо, що ринок поступово відновлюється. Так, до передвоєнних показників ще далеко, але в цілому динаміка здебільшого позитивна».
В компанії Emporium також підтверджують, що інтерес українців до різноманітних промокодів та інших спеціальних пропозицій останнім часом зріс. Типовий покупець знаходить певний продукт, який його цікавить, потім шукає в інтернеті, наприклад, Notino промокод для купівлі в інтернет-магазині і тільки після цього робить замовлення. Економія в такому випадку може сягати 50-60% на деякі категорії товарів.
Що стосується попиту на різні категорії косметичних та доглядових засобів, то співвідношення виглядає наступним чином:
- 24% — догляд за волоссям;
- 23,7% — догляд за шкірою;
- 14,6 — декоративна косметика;
- 9,5% — парфумерія та одеколони;
- 8,5% — дезодоранти/антиперспіранти;
- 5,6% — гігієна ротової порожнини;
- 14,1% — інша косметика.
Цікаво те, що в Notino зазначають: поступово набирають популярність чоловічі доглядові засоби. І хоча в Україні ця тенденція простежується не так активно, як в США чи Західній Європі, ігнорувати її неможливо. Кількість чоловіків, які прагнуть хорошого догляду та готові витрачати на це кошти, дійсно зростає.
ІА "Вголос": НОВИНИ